Tuto hru jistě znáte, ale pravděpodobně s jinou grafikou a pod jiným jménem. Podobných her byste totiž na internetu a určitě i na těchto stránky našli mnoho (např. druhý díl Bomb It 2). Tato je ovšem něčím jiná. Je krásně barevná a o to víc zpříjemňuje hraní, a tak vás bude určitě bavit více, než jiné jí podobné. Také budete hrát za roztomilého robůtka, který netouží po ničem jiném, než vyhrát a zničit všechny ostatní roztomilé robůtky. Tak mu pomozte a pojďte si zahrát.

Hra Bomb It má velmi lehké ovládání a to pouze pomocí klávesových šipek. Pokud budete chtít položit bombu, což budete dřív nebo později muset, učiníte tak stiskem mezerníku. A to je prosím vše. Více kláves ke hraní potřebovat nebudete. Pokud ovšem nebudete chtít hrát ve dvou. Rozhodnete-li se zapojit do hry i kamaráda, kamarádku, sestru, bratra či rodiče nebo jiné rodinné příslušníky a sousedy, budete klást bomby enterem a vás spoluhráč / protihráč mezerníkem a pohybovat se bude pomocí písmen WASD. Na začátku hry si také můžete vybrat obtížnost a barvu svého robota. Na výběr máte ze čtyř, přičemž je vidět, že dva jsou kluci a dva holky. Který je který poznáte podle vzezření a počtu tykadel.

Jakmile se dostanete do hry, možná budete chvíli zmateni. Z toho si nic nedělejte – některé levly jsou možná až příliš barevné a bude chvíli trvat, než se v nich zorientujete. V první řadě je nejdůležitější najít si toho svého robota – bude to ten, který se nebude hýbat, pokud zrovna nebudete mačkat potřebné klávesy. Jakmile se objevíte, můžete si začít klestit cestu ke svým nepřátelům tím, že budete klást bomby. Ale pozor, nejste imunní ani proti vlastním bombám! A proto od nich musíte vždy rychle vzdálit, jakmile je položíte. Můžete buď utéct do bezpečné vzdálenosti, což může být při prodlužování plamene bonusy problém anebo zahnout za roh, což beru jako lepší možnost.

Jakmile začnete rozbíjet některé překážky (ne všechny jdou, ale ty, co jdou, jistě brzy rozlišíte), zjistíte, že se v nich občas ukrývají zajímavé předměty, které doporučuji vždy rychle sebrat. A to i v případě, že jej nalezne váš nepřítel. Pokud budete dostatečně rychlí, nic vám nemůže zabránit, těšit se z kouzelných účinků předmětu. A jaké ty účinky jsou? Vždy dobré, a proto se jich nemusíte bát. Můžete se stát na chvilku imunní proti plamenu z bomb, být tak rychlý, že vás soupeři jen tak nedohoní. Také můžete získat život navíc a můžete začít trochu riskovat. Možná občas najdete rukavici, díky níž budete moci pohybovat s položenými bombami. Nebo nějakou tu bombu navíc.

Bonusů je opravdu mnoho, některé jsou možná trochu nebezpečné, pokud nebudete vědět, jak je přesně použít. Také je důležité používat je ve správnou chvíli. Upřímně řečeno, z některých bonusů jsem byla zmatená i já při jejich odzkoušení, ale třeba na tom budete lépe. Jakmile porazíte všechny své nepřátele, což se může občas zdát téměř nemožné, vyhrajete. Zkrátka musíte být rychlí, přesní a velmi obezřetní, pokud chcete dosáhnout těch nejlepších výsledků. Hra možná opravdu není tak jednoduchá, jak se může na první pohled zdát. Každopádně si jistě užijete spoustu zábavy, ať už sami nebo ve dvou.

Bomb It - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.