Autorský tým Wolf Games se rozhodl vytvořit pro hráče další zajímavou hru. Tentokrát spadá jejich nejnovější dílo mezi střílečky bublin a nazývá se Bubble Bluster 2008. Obdobných her vychází každý rok celá řada, a proto se na příštích několika řádcích pokusíme přehledně popsat, jak hra vůbec vypadá a hlavně jaké z ní máme pocity, což může být užitečné pro běžné hráče, kteří prostě neví, jaké kousky stojí za obětování trochu volného času a které naopak nestojí ani za řeč.

Základní cíl hry zůstává stejný u drtivé většiny podobných her (např. Brick ShooterBubble Extreme a klasické bublinky). Musíte tedy vyčistit celou herní plochu od bublinek dříve, než dosáhnou spodní části obrazovky. A jak se vlastně můžete zbavit oněch barevných bublin? Naprosto jednoduše, stačí totiž vytvářet skupinky stejně barevných bublin, které se skládají z minimálně trojice stejných kousků. Hra se ovládá kompletně za pomoci myši. Pohybem míříte a levé tlačítko myši slouží k vypuštění nové bubliny na hrací plochu. Ve hře najdete dvojici herních módů, přičemž odemčený máte na začátku pouze Arcade Mode. V něm se můžete těšit na neuvěřitelný počet sta úrovní se speciálně připravenými bublinami, které vás vyzvou s navyšující se obtížností. V Rando Mode se připravte na to, že v každé úrovni se rapidně navyšuje obtížnost díky přidávání dalších bublin a zvyšující se rychlosti. Tím ale možnosti nekončí, protože si ještě zvolíte jednu ze dvou nabízených modifikací, co se pravidel týká. Tahově založená modifikace počítá s tím, že bublinky klesnou po každé střele, zatímco hra na čas zaručuje, že bubliny klesají v předem stanovené časové smyčce.

Při samotné hře uvidíte ve spodní části osobu, která ovládá složitý přístroj, z něhož se vystřelují nové bubliny do horní části. Vždy ve středu přístroje naleznete barvu, se kterou právě střílíte. Aby hra nebyla ze začátku příliš těžká, dostanete v první misi k dispozici zaměřování směru střely, které vysleduje dráhu i se všemi možnými odrazy, takže si můžete v pohodě naplánovat, jak vhodně dostat bublinu na místo určení. V dalších misích už si musíte poradit pouze s menším zaměřovačem a odhadnout možné odrazy od stěny sami. Snažte se o rychlé splnění úrovně, protože za včasné dokončení dostanete ještě časový bonus. Na samotnou střelu nemáte stanovený časový limit a můžete precizně zaměřovat klidně i delší dobu, ale to by mělo neblahý efekt na zmíněné bonusové body.

Herní obrazovka vypadá poměrně přehledně, což se určitě dá kvitovat s povděkem, protože kdo by se chtěl orientovat ve zmateném prostředí? Po levé straně najdete ukazatel nebezpečnosti situace a počet kreditů. Vpravo pak najdete počet nasbíraných bodů, aktuální kolo, uplynulý čas od začátku kola a následující barvu bublinky. Zvukový rejstřík Bubble Buster není příliš obsáhlý. Poslechnout si můžete hlavně zvuky bublin, které mizí a dopadají na místo. Velkou výhodou hry Bubble Buster je její epický rozsah, kdy se opravdu můžete těšit na množství úrovní a různých modifikací hry. Oproti ostatním hrám žánru to tvoří nezanedbatelný plus a získává tím navrch. Tím pádem hru můžeme vřele doporučit k vyzkoušení, protože se jedná o slušný kousek mezi střílečkami bublin a pokud máte tento žánr v oblibě, pak Bubble Buster patří mezi nejlepší možné volby.

Bubble Buster - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.