Již první díl hry s Cactusem McCoyem v hlavní roli byl poměrně zajímavý a oblíbený. I proto autoři přišli s druhým pokračováním úspěšné hry. A jak si tvůrci vedli, o čem je pokračování a jak to celé vypadá se pokusíme zhodnotit v rámci několika následujících řádků.

Nejprve se dozvíte něco málo k příběhu, abyste se úplně neztratili. Cactus McCoy se přetahoval o cennou zlatou sošku se ženou v kápi, aby se mu jí podařilo získat. Při útěku se pod ním ale propadla podlaha a nebýt oné tajemné ženy, tak by živý nevyváznul. Žena naštěstí měla opeřená křídla a milého kaktusáka zachránila. Ella Windstorm, jak se žena jmenuje, sošku rozbila a objevila skrytý obsah, což byla tajuplná mapa vedoucí cestovatele k ruinám Calavery. Po přepadení zlotřilými zloději se McCoy ocitne úplně sám a musí se vydat na cestu, s čímž už mu pomůžete právě vy. Na začátku výpravy dostanete vítanou pomoc, obzvlášť v případě, že vás první díl hry minul. Cestou totiž vidíte základní ovládání a postupně se učíte nové prvky. Aby se hned při první chybě hra neskončila, dostanete k dispozici hned pět životů, což sice není málo, ale jak brzy zjistíte, lze o ně poměrně rychle přijít. Na začátku se naučíte všechny zásadní věci, které využijete i dále ve hře. Najděte poklad a pokuste se dopadnout nepřátele. Jakmile narazíte na něco nebezpečného, tak neváhejte, a zničte to. Nejprve s McCoyem využijete jeho tvrdé kaktusovité pěsti, ale později narazíte i na různé zbraně, které vám zlepší situaci a bojovou nebezpečnost. Na určitém místě se hra automaticky uloží a příště můžete začít od toho bodu.

Celkově před sebou máte hned několik oblastí, v nichž potřebujete posbírat všechny cenné poklady. Aby hra probíhala ještě zábavněji, dostanete za úkol plnění hned několika zajímavých výzev během každé z úrovní. Podle předvedeného výkonu také dostanete bodové ohodnocení. Pokud si zkusíte zahrát znovu, můžete se pokoušet o vylepšení napoprvé dosažených výsledků. Po skončení úrovně a před začátkem další též máte možnost si nakoupit různá vylepšení pro bojový kaktus. Peněz ale nemáte na rozhazování, takže si musíte vhodně rozvrhnout, jestli si pořídíte levné vylepšení, nebo si počkáte a našetříte na dražší. Záleží hodně na tom, jakou ze schopností budete více potřebovat. Před začátkem mise si též můžete nakoupit i startovní zbraň, ale ani to není úplně levná záležitost. Zbraní postupně objevíte velkou spoustu, protože McCoy se nebojí použít ani obyčejné předměty jako zbraň. Jakmile někde uvidíte nějakou bednu, klidně jí můžete na soupeře vrhnout. Celkem autoři dokázali vytvořit poměrně slušně fungující systém.

Poslechnout si můžete moc zajímavou hudební kulisu, která skvěle doplňuje dění na obrazovce. Postavičku Cactuse McCoye budete ovládat na klávesnici, což je celkem vyhovující. Vizuálně se autoři snažili a zanechalo to kvalitní výsledky, které jsou viditelné hned od prvních misí. Pokud by se hráč ztratil, může ve hře najít pěkně zpracovanou a obsáhlou nápovědu, která odpovídá snad na všechny podstatné otázky, jaké by kdo mohl mít. Celkově se jedná o poměrně pěkně provedeného pokračování, které potěší nejen ty, kdo mají zkušenosti s prvním dílem, ale také úplné nováčky. Rozhodně můžeme Cactus McCoy 2 doporučit, protože se jedná o zábavné hledání pokladu. Podobné hry nebývají až tak dobře propracované, a proto tato patří mezi nejlepší kousky. Podobná hra je např. Cave Escaper.

Cactus McCoy 2 - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.