Jízda na kole se stala jedním z trendů moderní doby. Spousta rodin vyráží na výlet právě na kole. Užijí si jízdu jinak, než kdyby jeli autem nebo vlakem, a navíc pohybem na čerstvém vzduchu dělají i mnohé pro svoje zdraví. Najdou se však i tací, které „obyčejné“ šlapání vysloveně nebaví. Ten samý pohyb nohama je začne po chvíli nudit a otravovat. Kochání se krajinou jim nic neříká a raději by zažili nějaký ten adrenalin. Ještěže existuje sport jménem BMX!

BMX patří mezi extrémní formy sportu, při kterém se jezdí na speciálně upravených malých kolech. Tato kola jsou naprosto ideální pro dělání triků, a to hlavně na U-rampě. Jezdci létají vzduchem a předvádějí neskutečné kousky. Většinou je BMX spíše záležitostí chlapců, kteří se navzájem hecují, kdo udělá efektivnější a nebezpečnější trik. Ve hře Dora BMX Park budete mít možnost setkat se s dívkou, která chce dokázat, že i děvčata mohou být v tomto sportu dobrá.

Dora si pořídila svoje vlastní BMX kolo a dost dlouho na něm trénovala. Sice neovládá žádné extra triky,  zvládá pouze skok do výšky, takzvaný „bunny-hop“, ale i tak se rozhodne zúčastnit se závodů. Závod naštěstí patří mezi ty jednodušší, určené pro BMX začátečníky, proto Dora naštěstí nic jiného, než skákání přes překážky a rychlé šlapání nepotřebuje. Celá trať je překážkami doslova posetá. Na Doru tak číhají propasti, do kterých se dá lehce spadnout, anebo bodáky, které jí mohou propíchat kola. Závodní kolo se jede na čas, který si můžete hlídat v pravém horním rohu obrazovky. Čím lepší budete mít čas, tím výše v žebříčku jezdců se Dora umístí. Na cestě můžete narazit i na opravdu hluboké kaluže s vodou. Když do nich naše malá cyklistka vjede, pořádně ji to zpomalí. Snažte se proto přeskakovat i tyto překážky. Problémem je, že abyste stihli dojet do cíle, musíte jet hodně rychle. A to se potom před vámi taková překážka objeví, ani nevíte jak.

Jak už bylo řečeno, BMX patří mezi extrémní sporty a při závodech jde tudíž o zdraví. Je proto nutné dbát o bezpečnost závodníků. Odřeniny jsou totiž to nejmenší, co si může účastník závodů odvést domů. Proto jsou povinnou výbavou chrániče na lokty a kolena, a také bezpečnostní helma. Dora si jako správná mladá slečna pořídila helmu, která jí perfektně ladí k tričku. Aby dala pořádně najevo, že je holka, zvolí růžovou barvu. Trať má několik etap. Začínáte v parku, ze kterého se po případném úspěchu dostanete i do ulic města.

Hra Dora BMX Park je určena nejen pro fanoušky sportovních her, ale pro všechny, kteří si chtějí procvičit rychlost a přesnost. Jak už napovídá obsazení hlavního hrdiny, lépe řečeno hrdinky, je hra určena spíše pro zástupkyně něžného pohlaví. Není přeci nikde psáno, že sportovní hry mohou hrát pouze mužští hráči. A ještě upozornění na závěr! To, co ve hře uvidíte, rozhodně nezkoušejte na vašem obyčejném kole a bez tréninku! BMX totiž vyžaduje dlouhé hodiny trénování, než si může jezdec troufnout na nejlehčí z triků. Nasedněte proto společně s Dorou alespoň na virtuální BMX kolo a dojeďte si pro vítězství!

Dora BMX Park - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.