Her, ve kterých se musí obsluhovat zákazníci, se každý rok objeví hned několik. Aby se nejednalo o pořád stejné věci, musí občas autoři projevit trochu toho kreativního myšlení. Autorům hry se zvláštním názvem Eat My Foot Zombie se to podařilo, tedy alespoň co se námětu týká. Obsluhovat totiž nebudete lidi jako obyčejně, ale vašimi hosty budou zombie. Nemrtví chodí do vaší nově otevřené restaurace a jak to všechno dopadne, to už si musíte vyzkoušet sami. Naším úkolem je pouze dát vám nějaké informace o hře, abyste mohli sami zvážit, jestli má cenu se do hraní vůbec pouštět, nebo zda by šlo o pouhou ztrátu času.

Před počátkem hraní dostanete možnost přejmenovat si zombíka. Poté už se dozvíte, že jakmile získáte dostatečné zkušenosti v první restauraci, můžete dostat mnohem lepší nabídku. Díky lepším nabídkám si vyděláte více peněz na dovolenou. Před prvním dnem v práci dostanete za úkol získat od nemrtvých zákazníků stanovený počet peněz. Poté se již začnou objevovat první hladové krky, které musíte nasytit. Nejprve na zombie klikněte a usaďte jí k některému volnému stolku. Poté počkejte, až si vybere z nabídky a dejte připravovat vybrané pochoutky. Po určité době se jídlo připraví a můžete servírovat. Až se zákazník nakrmí, dostanete finanční odměnu. Postupně budou zákazníci přibývat, takže se musíte věnovat více činnostem najednou, jinak nebudete stíhat. Na dokončení dne dostanete předem stanovený časový limit, takže se snažte všechno dělat na nejvyšší obrátky. Po vypršení limitu se automaticky zavřou vchodové dveře, tudíž už nikdo nemůže přijít a zvýšit vaší denní tržbu. Zákazníky, kteří už sedí samo sebou nebudete vyhánět a objednávky můžete dokončit.

Zákazníci ale nemají neomezenou trpělivost, což je vlastně trošku zvláštní, když se jedná o zombie. Po skončení jednoho dne se ukáže, kolik máte peněz. Pokud se vám podaří našetřit něco navíc, můžete si to nechat. Za našetřené finance později můžete nakupovat různá vylepšení, kterých není úplně málo. Některá vylepšení se opravdu hodí, protože mají efekt třeba na získávání více peněz od zákazníků nebo jejich větší trpělivost, když se nedaří všechno v rychlosti udělat. Ale každé vylepšení něco stojí a ze začátku na žádný zlepšovák prostě mít nebudete. Takže se již opět můžete vydat do dalšího dne. Občas nepřijde jednotlivá zombie, ale přichází třeba ve dvojici, tudíž bude nutné připravit dvě jídla najednou. Abyste předešli zbytečným shonům, můžete si připravit některá jídla dopředu, protože místa máte relativně dostatek a lze si tak docela usnadnit práci, alespoň tedy ze začátku hry.

Hned po prvním spuštění se rozezní veselá hudba, která se změní, jakmile se vrhnete do práce v restauraci. Za ušetřené herní peníze si později dokonce můžete koupit více muziky během vaření, což někoho může motivovat, ale někdo jiný to naopak nevyužije vůbec. Vizuálně si žádné hody neužijete, přichází v podstatě takřka totožné příšerky. Ani okolí nikoho nenadchne, v tomto směru se jedná o podprůměrně zpracovanou hru. Co se hratelnosti týče, to už je o stupínek lepší, protože se jedná o poměrně prověřený systém, kde místo klasických zákazníků obsluhujete nemrtvé, což je lehké plus. Celkově se ale jedná pouze o průměrnou hru, protože na víc prostě nemá. Z dalších obsluhovacích her jmenujme např. PizzashackBurger Restaurant a Penguin Diner.

Eat My Foot Zombie - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.