Lidé jsou naprosto nepoučitelní a den za dnem ničí přírodu. Tohoto tématu se chopili autoři hry s názvem Frogout a spustili na svět ohromnou apokalypsu, díky které většina lidstva vyhynula a přeživší se skryli kdesi v tajných bunkrech. A co že stálo za tímto neštěstím? Kvůli toxinům zmutovaly obyčejné mouchy a daly se do díla zkázy. Poslední možností, jak hordy nebezpečných much zastavit, představuje žába,  kterou dostane pod kontrolu hráč a musí si poradit zkušeně, aby žádná moucha neutekla. Ale mouchy se samo sebou tak lacino chytit nedají a sami na žáby mohou zaútočit, o to bude celá akce zajímavější.

Během počátečních misí dostanete přesné a hlavně velice podstatné instrukce, díky nimž se snadno zorientujete. Žába ovládá různé fígle, jak se zmutovanému hmyzu dostat na kobylku, čehož musíte důsledně využívat, aby nenastal úplný konec světa. Čím lépe si během plnění úkolu povedete, tím lepší ohodnocení po skončení mise dostanete. Žába dokáže skákat a vystřelovat jazyk do značné vzdálenosti. Jelikož se jedná též o zmutovaný druh žáby, dokáže se svým dlouhým jazykem skutečné divy - třeba přehazovat těžké předměty nad hlavou jako silák činku. Proti mouchám musíte postupovat s dostatečnou rychlostí, protože jakmile vás zpozorují, okamžitě po vás vystartují a mohou žábu dokonce po několika šťouchnutích udolat.

Žabka samozřejmě dovede také plavat ve vodě, což několikrát využijete. Čas od času narazíte na zlaté mince, které rozhodně nezapomeňte sebrat, protože se budou ještě hodit. V pravém horním rohu vždy najdete ukazatel, který krásně a přehledně zobrazuje, kolik bodů ještě můžete za aktuální misi obdržet po jejím dokončení. Jak čas plyne, ubíhají bodíky, takže čím rychleji dokážete zlikvidovat všechny létavé obludy, tím lépe pro váš výsledek. Aby toho nebylo málo, tak můžete získávat i různá zajímavá ocenění. Za každé ocenění se těšte na další body do sbírky. Celkem se ve hře nachází desítka různých ocenění. Před samotnou hrou si stačí kliknout na menu Awards a najdete tam přehledně ukázáno, co musíte splnit. Postupně budete muset zapojovat stále více přemýšlení, protože už se do cesty mezi žábou a mouchami postaví různé těžko překonatelné překážky. Ale pro chytré hlavičky to jistě nebude problém na dlouhou dobu, protože při troše rozvahy se dají zvládnout úplně všechny mise.

Již od úplného začátku se můžete zaposlouchat do příjemné hudby, která vynikajícím způsobem doplňuje už tak dost zajímavou atmosféru. Při samotném hraní se hudba pozmění a opět skvěle zapadá do děsivě vypadající krajiny. Autoři se rozhodli vytvořit celkem 25 pěkně zpracovaných misí, což v důsledku vypadá jako slušná porce. U hry se tak dá strávit poměrně dost času. Po vizuální stránce není příliš co vytýkat, protože grafika vypadá zajímavě. Sice se nejedná o žádná ohromující a dechberoucí kouzla, ale účel to splňuje na jedničku. Zábavnost je zaručena a obtížnost autoři též šikovně vyladili, takže ze začátku sice budou mise jednoduché, ale postupně se obtížnost zvyšuje, takže musíte přemýšlet, jak by se dala úroveň dokončit. Hlavní myšlenka hry je opravdu originální a autoři si dali evidentně záležet, což můžeme kvitovat s povděkem. Rozhodně Frogout stojí za pozornost, protože tématicky podobnou hru těžko najdete. Podobné hry jsou Sling Junior a Sling.

Frogout - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.