Hambo a Bacon jsou dva nerozluční prasečí bráškové – ninjové. Jsou velice stateční, milují dobrodružství a často proto podnikají nebezpečné výpravy. Tentokrát vyrazili za adrenalinem na opravdu nebezpečnou cestu do Vietnamu. Všechno probíhalo podle plánu až do té doby, než bráškové narazili na policii. Ta nebyla s přítomností prasátek zrovna moc spokojená (další hry s prasátky jsou např. Pigs Will Fly a Freestyle Dub). Bratři se dali okamžitě na útěk. Menší Bacon s jeho malými nevyvinutými nožkami neměl příliš naději na to, aby utekl. Proto padl do spárů zlých policistů. Hambovi se podařilo utéct, což neměli policisté ani náhodou dopustit. Nyní totiž mají proti sobě silného a hlavně naštvaného nepřítele, který je ochoten jít přes mrtvoly, aby svého malého brášku zachránil.

Malého Bacona odvezli v obrněném voze do samého centra vojenské zóny, do které se opravdu těžko proniká. Na každém kroku hlídají policisté a vojáci,  kteří se skrývají v důmyslném opevnění. Aby se Hambo dostal dál, musí nejprve stráž zneškodnit. Hra by se dala zařadit do škatulky logických her, i když od klasických her z této kategorie se liší. Abyste pomohli prasečímu bojovníkovi vysvobodit jeho bratra ze zajetí, musíte projít celkem třiceti šesti koly. V každém z nich budete mít za úkol odstranit stráž, která vám stojí v cestě. Docílíte toho pomocí správné kombinace zbraní, výbušnin a přesné mušky. Ze začátku vám hra samotná řekne, jakou zbraň nebo výbušninu máte použít. Postupem času si budete moct vybírat z vícera možností, při čemž samozřejmě musíte posoudit, která možnost je nejefektivnější. Ze střelných zbraní má Hambo k dispozici luk se šípy,  revolver a samopal,  z výbušnin pak granát a plastickou trhavinu. Hambo, jako správný ninja má také u sebe vrhací nože, kterými se dokáže pořádně ohánět.

Stráž se snaží být co nejlépe zabezpečená, proto nebude vůbec lehké ji odstranit z cesty. Čím vyššího levelu dosáhnete, tím více budete muset přemýšlet, kterým směrem vystřelit. Málokdy se totiž dá trefit rovnou do cíle. Většinou budete sestřelovat jiné předměty, které následně stráže zneškodní. Snažte se mířit co nejpřesněji, protože v každém kole máte omezený počet střeliva. Navíc, pokud chcete být opravdu ti nejlepší, musíte se pokusit splnit limit střel, který je v každém levelu omezen. Pokud se vám to povede, získáte za svoji snahu zlatou medaili. A to přeci zahřeje u srdíčka každého hráče. Pokud se vám to nepovede napoprvé, můžete se ke každému kolu vrátit, kolikrát jen budete chtít.

Jak Hambo, tak i stráže, mají nad hlavou ukazatel života. Nepovedený výbuch totiž nemusí zabít, ale pouze zranit. Hambo je sice silný, ale také není nezničitelný. Stráže sice neútočí, ale pokud ninja vyšle třeba granát špatným směrem, může se odrazit zpátky a zabít ho. Hra je opravdu chytlavá a donutí vás o strategii střelby opravdu hodně dlouho přemýšlet. Někdy totiž stačí opravdu malá odchylka, abyste svůj úkol nesplnili. Musíte zvolit nejen správný směr, ale i sílu. Navíc prasátko-ninja nepatří mezi hrdiny, na které bychom naráželi v každé druhé hře. Pokud vydržíte až do posledního levelu, odměnou vám bude nejen závěrečné osvobození malého prasátka Bacona, ale i pocit, že jste zvládli něco opravdu těžkého – i když se vám to ze začátku bude zdát určitě lehké. Zahrajte si hru Hambo hned teď.

Hambo - recenze - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.