Mimozemská civilizace brouzdá nekonečným vesmírem a hledá rozptýlení. Při takové různorodé činnosti se může stát, že někteří členové posádky ztroskotají na neznámém a neprobádaném území. Vaším úkolem ve hře Help Me nebude nic menšího, než pomáhat zaseknutým postavičkám ze šlamastyky. Dokážete logicky přemýšlet a zachráníte, co se dá? Pokuste se o to, mimozemšťané by vám mohli být vděční, což se vždycky hodí!

Jakmile se ocitnete v první misi, okamžitě se začnou odpočítávat body. Čím rychleji se vám podaří dokončit úroveň a vyřešit tím problém, o to více bodů dostanete. Existuje také určitá stupnice, která ovlivňuje, kolik obdržíte hvězdiček na konci mise. Rychlé a správné přemýšlení se každopádně v této hře vyplatí. V prvních misích máte od autorů popsáno, k čemu slouží různé věci. Jedná se o takové poznámečky, které však mohou být velice nápomocné a bez nich by se možná leckdo ztratil. V šesté misi už žádnou nápovědu nedostanete a musíte se spolehnout pouze na svoje vlastní uvažování. Na každou úroveň máte omezený počet pomocníků, takže pokaždé rozvažujte, jak jejich síly využijete. Některé překážky nelze zničit, ale pohnout s nimi můžete.

Zásadní je, aby se zachraňovaná postavička dostala do zeleného paprsku, který vychází z kosmické lodi. Kdykoliv si během hry můžete dát přestávku, k čemuž slouží jedno tlačítko s klasickým symbolem dvou čar vedle sebe. Ani po zmizení posledních bodů se hra neukončí a můžete pokračovat, ale bez nároku na nějaký úspěch. V některých případech se může stát, že už nemáte k dispozici žádnou další postavičku a modrá postava stále čeká na osvobození. V tento okamžik je vhodné přistoupit k restartování dané úrovně, což se provádí kliknutím na šipku nacházející se ve spodní liště.

Ihned po spuštění hry se rozezní první tóny hudby, která se postupně mění a pěkně doplňuje celou herní  atmosféru. Pokud byste v ní zalíbení nenašli, můžete ji klidně zeslabit nebo úplně vypnout přímo ve hře. Kromě zmíněné muziky uslyšíte též zvuky zachraňovaných postaviček a vlastně všeho, co by mělo vydávat nějaký zvuk. I tyto zvuky lze stejně jako hudbu jednoduše ztlumit nebo zrušit. Autoři vymysleli pro hráče pěkných pětadvacet úrovní, během nichž si budete lámat hlavu, jak zachránit onu postavičku, aby se jí nic nestalo. Postupem času si odemykáte jednotlivé úrovně a můžete se k nim i vracet, abyste si vylepšili skóre, případně počet hvězdiček. Vytvořena je trojice kamarádů, kteří se snaží dostat ohroženou postavičku z problémů. Každá postavička má vlastní jedinečnou schopnost a té se musí využít. Grafika je kreslená a vypadá poměrně dobře. Krásně dotváří jedinečnou atmosféru této logické hříčky. Postavičky vypadají poměrně roztomile.

Ovládání se provádí kompletně za pomoci myši, takže opět žádné zbytečné komplikace. Hra je určená pro jednoho hráče, ale můžete se s někým domluvit a buď vymýšlet postup společně nebo klidně soutěžte, kdo získá více bodů za jednotlivé úrovně. Help Me je poměrně kvalitně zpracovaná logická hra, která vás zabaví na určitý čas, protože jistě bude trvat dlouhou dobu, než se dopracujete k dokončení celé hry. Nenápadná hra s milou mimozemskou civilizací si připisuje slušné hodnocení a jen více takových her, při nichž si procvičíme mozkové závity! Z dalších logických her doporučujeme Magic CarrotArranje ThatSpider Sphere.

Help Me - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.