Jen málokoho v dnešní době minul britský fenomén bílých oveček v huňatých rounech s velice jednoduchým slovníkem. Pojďte si chvilku pohrát se slavnou trojicí v pokračování oblíbené hry Home Sheep Home. Tentokrát se společně vydáte na strastiplnou cestu Londýnem.

Vžijete se do role tří populárních oveček – chytrácké Shaun, malého a roztomilé beránka Timmyho a poněkud obézní Shirley. A pokud nevíte, kterou ovečku máte nejraději, nevadí. Touto hrou se prochodíte, nebo přesněji řečeno proskáčete, se všemi třemi.

Zápletka příběhu je poměrně jednoduchá. Shaun, Timmy a Shirley vyráží na cestu se svým věčně nervózním pánem. Jenže taková ovečka na nudná cestování není. A nebyla by to ani Shaun, aby hned nevymyslela plán, jak si cestu z Londýna domů na farmu zpestřit. Stačí, aby všichni tři nepozorovaně zmizely přes střechy nákladních aut z pánova multivanu, a další dobrodružství ztřeštěné partičky skotu může začít.

Ačkoliv se hra netváří na první pohled nikterak složitě, vzápětí zjistíte, že opak je pravdou. Nezbedné ovečky se totiž pro svůj výlet rozhodly zvolit tu nejsložitější možnou cestu. Aby ji mohly bez větší újmy na zdraví překonat, musí vzájemně spolupracovat. Shaun je velice zdatná ve skoku, maličký Timmy se zase vejde i do té nejmenší škvírky. Asi si říkáte, jak může být na dobrodružné výpravě užitečná velká a neohrabaná kulička Shirley. Občas se s ní opravdu trochu natrápíte, ale bez ní by se Shaun a Timmy daleko nedostali. Dokáže totiž pohnout i tou nejtěžší překážkou a bez problému poslouží jako velký tučný schůdek pro zbylé dvě ovečky. I tak stojí před ovčí rodinkou patnáct obtížných kol plných nástrah a pastí.

Ovečky na své cestě poznávají krásy, ale hlavně strasti britské metropole. Společně se pokusí zdolat slavný Big Ben, který upraví tak, že se britský hodinář při nápravě škod nejspíše pořádně zapotí. Podívají se i před slovutný Buckinghamský palác. A že u toho občas spadnou do nějakého toho anglického komína nebo kašny? Nevadí! Všechno je pro ně lepší, než se trmácet s pánem jeho rozvrzaným autem. A jak se nakonec vrátí ke svému, opět nic netušícímu pánovi? Na to je jednoduchá odpověď. Vyřešte tuto zápletku s touto neodolatelnou hrou.

Cestou budete mít, mimo jiné, za úkol sbírat ponožky, které se ovečky rozhodly přinést svému pánovi domů, a za které dostáváte bonusové bodíky. Pokud budete hodně pozorní, můžete najít dokonce i slipy. A ty už jsou za pořádnou porci bodíků! Časově omezení nejste, ale přesto se pokuste zdolat kolo co nejrychleji. I to se totiž v této hře cení.

Grafické zpracování hry sice není trojrozměrné, jako jsme zvyklí u seriálového zpracování, ale roztomilé dvourozměrné zpracování neméně potěší. Je jednoduché, ale mně osobně je 2D prostředí velice příjemné.

Hra předpokládá, že seriál, podle kterého byla stvořena, znáte. Hodně zábavy si ovšem užije i ten, kdo nikdy o britských huňáčích neslyšel. A to hlavně milovníci logických her. Logické hry kolující internetem bývají často velice jednotvárné a nezajímavé (výjimkou jsou třeba HexiomBa BoingPenguin Pass). O to víc oceníte hravost a nápaditost této hry.

Já osobně jsem si hru Home Sheep Home 2 velice užila a děkuji jejím tvůrcům za příjemně strávené chvilky. Hra je roztomile hravá a touha po tom dopravit ovečky zase k jejich pánovi, přilepí k monitorům počítače i méně trpělivé jedince.

A jedno malé, ale velice důležité upozornění na konec. Hra Home Sheep Home 2 je vysoce návyková a naprosto vás pohltí! Takže se nedivte, když po pár minutách začnete místo mluvení bečet (mluvím z vlastní zkušenosti…).

Home Sheep Home 2 - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.