Kdo by neznal mahjong? Mahjong patří mezi nejoblíbenější logické hry a každý rok vychází spousta různých variací. Jednou z nich je i hra s názvem Mahjong Empire, kde se opět dočkáme velkého množství kartiček, které potřebujeme odstranit. My se nyní na příštích několika řádcích pokusíme o stručné zhodnocení nejzajímavějších aspektů hry a na konci recenze by se čtenář měl dozvědět, jestli se jedná o kvalitně udělanou hru, nebo zda se raději zaměřit na jiný kousek, jelikož jinak by šlo o ztrátu času. A jak se tedy Mahjong Empire hraje?

V podstatě se můžete těšit na klasickou hru, kde máte za úkol zničit všechny dílky a to se nemůže udělat jinak, než že kliknete na dvojici stejných symbolů, jež ale musí být volné. Jak vypadá volná karta a jak vypadá zablokovaná se můžete dozvědět i díky autorům. Systém máte názorně předvedený po kliknutí na volbu Rules v základním menu. Před startem samotné hry si musíte zvolit, v jakém obrazci chcete hledat stejné symboly. Poté už nic nebrání startu hry. Na objevení veškerých kombinací, jak se zbavit symbolů, dostanete předem stanovený časový limit. Za každý dobře odhalený pár si na konto připíšete body. Po pravé straně herní obrazovky naleznete čtyři volby. Hru si můžete zapauzovat, přičemž v té chvíli všechny obrázky zmizí a nelze tak chytře obejít herní systém s časovým limitem. Z dalších mahjong her rozhodně doporučujeme Kuchařský mahjongMahjong ConnectMahjong Toy Chest a Mahjong Mix.

Další možností je odchod ze hry a nápovědy či zamíchání karet, u čehož najdete přehledně ukázaný počet, kolikrát to můžete udělat. Zmíněné možnosti nápovědy a zamíchání se vyplatí si schovávat na nejhorší časy, až opravdu nebudete vidět nic. Po nalezení shodné dvojice se kromě bodů přidá i trocha časového limitu, což určitě přivítáte. V důsledku platí, že čím rychleji si budete ve hře počínat, tím lépe, protože jakmile dohrajete úroveň, obdržíte ještě bonusové body za zbývající čas z limitu, což se vyplatí. U každého z nabízených obrazců se po dokončení objeví zelený symbol odškrtnutí a nahrané skóre. Autoři si pro hráče přichystali 24 různých obrazců. Začínat se vyplatí od těch nejjednodušších a o ty poslední se mohou pokoušet opravdu jen ti nejlepší, protože se jedná o těžkou obtížnost a autoři si na ní dali záležet.

Již v menu začne hrát zajímavý hudební doprovod, který se dá označit za skromnější, ale hru celkem vkusně doplňuje a vytváří příjemnou atmosféru. Po určité době se však může omrzet, protože se nijak zásadně neobměňuje. Autoři dobře připravili obtížnost, takže si vybíráte podle svých schopností obrazec, na nějž si věříte. Postupem času si tedy lze obtížnost navyšovat. Obrázky na kartách se od sebe sice odlišit dají, ale některé vypadají hodně podobně, což určitě ještě graduje obtížnost. Počet úrovní je na mahjong dobrý, setkáte se i s díly, které mají mnohem méně úrovní. Z globálního pohledu se jedná o klasickou mahjongovou hru, která oproti ostatním několik výhod určitě má, takže bychom Mahjong Empire mohli zařadit do slušného nadprůměru. Za vyzkoušení asi stojí i pro obyčejné hráče, kteří se na podobné hry nespecializují, protože klady, s nimiž se během hraní setkáte, převažují nad zápory. Pro milovníky logických her a obzvlášť mahjongů stojí za spuštění určitě.

Mahjong Empire - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.