A další z mnoha mahjongů se řítí na monitory našich počítačů. Každou chvíli nějaký nový mahjong  vyjde a už je opravdu velice složité se v jejich záplavě orientovat. I proto přinášíme exkluzivní recenzi na jednu z těchto her, aby si případní hráči mohli v klidu dopředu rozhodnout, jestli se jim vyplatí si hru zahrát, nebo raději hledat něco jiného. Tentokrát se nám pod drobnohled dostala hra s názvem Mahjong Mix. Na příštích několika řádcích si jí podrobně zhodnotíme a na konci by se měl každý čtenář dozvědět, jestli hru doporučujeme k vyzkoušení, nebo podle nás nemá nárok, aby se uchytila. Pokud tedy máte o hraní mahjongu zájem, pak si určitě nenechte naši recenzi uniknout, mohla by vám ušetřit případně dost času.

Cíl hry jistě není třeba dlouze představovat. Musíte se zbavit veškerých dílků s obrázky z hrací plochy, což se neprovádí nijak složitě. Hra ovšem obsahuje hned několik možností, jak si zahrát. Nejobvyklejší verzi představuje normální mahjong, který znají s různými obměnami všichni. Prostě stačí najít dvojici dílků se shodnými obrázky a zároveň tyto dílky musí být volné alespoň z jedné strany (zleva nebo zprava). Současně dílky nemohou být schovány pod žádnými jinými. Další variantu představuje spojování dílků. Opět musíte najít shodnou dvojici a můžete spojovat pouze dvojici s volnou cestu mezi nimi, protože tato cesta se nesmí zatočit více než dvakrát. Tím ale zdaleka možnosti Mahjong Mixu nekončí. Třetí možnost představuje "desítková" verze. V této variantě musíte odstranit všechny dílky ze hry, ale tyto musí dát dohromady součet deset. Čtvrtou variantu představuje pošoupávání jednotlivých kamenů, které pojedou, dokud před sebou budou mít volné místo. Opět se k sobě přiřazují shodné dvojice. Poslední verzí hry je trojkombinace, kde musíte k sobě přiřazovat hned trojice najednou, což je opravdu nezvyklé. Hra tedy obsahuje pět úrovní, v nichž musíte dokázat, že vládnete všestranností. A aby to nebylo dostatečně obtížné, ještě ke všemu dostanete na dokončení úrovně předem stanovený časový limit.

Z dalších mahjongů doporučujeme Kuchařskou spojovačku, Tiles of Unexpected , Mahjongia.

Hned od samého úvodu na vás vyrukuje hudební doprovod, který se rozhodně poslouchat dá. Po vizuální stránce můžeme zhodnotit tak maximálně odlišitelnost jednotlivých znaků na kartičkách, která je celkem dobrá. Největší plus hry Mahjong Mix lze spatřovat v její variabilitě a obsažených verzích klasického mahjongu. Na trhu existuje spousta her, ale v drtivé většině případů bývají omezené na pouze jedinou variantu, což Mahjong Mix dovede do úplné dokonalosti a předvede skvělou podívanou. Obtížnost je určena a je obdobná jako u klasických mahjong her .

Herní interface vypadá naprosto jednoduše a ztratit se v něm prostě nejde. Většinu herní obrazovky zabírají kameny s obrázky a na horní liště naleznete všechny ostatní potřebné informace o odpočtu času, počtu bodů a aktuální úrovní. Když se na hru podíváme z globálního hlediska a porovnáme jí s ostatními kousky ze stejného žánru, pak jí můžeme označit za velice slušnou hru. Většina her prostě zůstává při zemi, zatímco Mahjong Mix se snaží hráčům přinést komplexní pohled na mahjong ve všech jeho podobách. Ze zmíněného ani snad nemusíme psát, že hru rozhodně doporučujeme k vyzkoušení, jelikož na trhu se jedná o ojedinělý kousek.

Mahjong Mix - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.