V dávných časech se v Japonsku začali cvičit speciální bojovníci, kteří dokázali neuvěřitelné věci. Říkalo se jim nindža a známí jsou do dnešních dnů, přestože už oficiálně žádní nejsou. Nindžové dokázali bojovat, plížit se, ale i různé krycí dovednosti jako zpěv nebo znalost řemesla. Jeden z nindžů se stane i hlavním hrdinou hry s názvem Ninja Delivery.  Jednoho dne dostane zprávu, že brzy obdrží zásilku, kterou musí bezpečně dopravit ke svému mistrovi, jenž žije ve vedlejší vesnici. Rozhodně nesmí selhat, o což už se bude muset postarat hráč. Cestou by se nindža měl vyhýbat samurajům, protože ti by ho mohli chtít zastavit. Hrdina musí najít dům se žlutým lampiónem s červenými květinovými značkami. Mistr už očekává příchod zásilky, takže nedopusťte selhání! Z dříve uvedeného by se mohlo zdát, že se jedná o bojovou hru, ale to je velký omyl. V podstatě se jedná o jakousi akční logickou adventuru, kde musíte hledat nejlepší možná řešení, jak by se nindža mohl dostat dále.

Na začátku ještě dostanete od autorů první radu. Ocitnete se v blízkosti včelího úlu a dozvíte se, že stačí na úl jednoduše kliknout. Poté uvidíte první animaci, kdy včely letí do propasti a kliknutím na nindžu ho posunete dále. V další obrazovce se opět zaseknete, protože v cestě stojí nebezpečně vyhlížející divoké zvíře. Jedná se o psovitou šelmu, která má velký hlad. Když se porozhlédnete po okolí, uvidíte na větvi spícího ptáčka. A  co by asi tak hladovou šelmu potěšilo nejvíc? Určitě něco k snědku. Takže s úkolem si určitě rychle poradíte. Jakmile můžete něco udělat, zkuste na předmět nebo tvora kliknout a uvidíte, zda to půjde.

Až bude cesta uvolněná, nezapomeňte kliknout na hlavního hrdinu, aby se vydal vpřed. Další úkoly už vám prozrazovat nebudeme, protože bychom vás připravili o dost překvapení a také zábavy. Autorům se podařilo vytvořit kvalitně provedené doručení zásilky ve stylu japonského nindža bojovníka. Ale také si musíte dávat velký pozor! Některé překážky by mohly nindžu zastavit nadobro, takže si hlídejte, co se na herní obrazovce děje. A jak to tedy vlastně vypadá po technické stránce?

Velice silnou stránkou Ninja Delivery jsou rozhodně animace. Těch se na cestě dočkáte opravdu slušného množství. Vždy se jedná o zajímavé věci, které musíte spustit nějakou vlastní akcí. Okolí vypadá pěkně a hlavní hrdina se tváří jako opravdový bojovník nindža. Ke všemu si poslechnete příjemnou hudbu, která docela dobře doplňuje atmosféru. Sice úplně nekoresponduje s tématikou starého Japonska, ale to vůbec nevadí. Všechny předměty ve hře vydávají poměrně reálné zvuky, takže se dočkáte vrzání poraženého stromu nebo tvrdý dopad těžkého kamene na zem. Úkoly jsou dostatečně rozmanité, takže nikdy dopředu nevíte, jak bude další mise vypadat. Před sebou máte hned několik těžko pokořitelných míst, kde si budete déle lámat hlavu, jak by se dal uskutečnit průchod do další fáze. Mezi akčními logickými adventurami si Ninja Delivery vede velice dobře. Hlavně po stránce pěkně udělaných úkolů či animací si autoři rozhodně dali záležet a ve výsledku je to vidět. Za vyzkoušení pak hra určitě stojí, obdobně dobrých příliš nevychází. Záleží tedy pouze na hráči, jak si dovede se všemi logicky řešitelnými problémy poradí. Jestli vás baví hry s nindži, tak zkuste Potty Mouth NinjaSwordless NinjaLittle Fat Ninja.

Ninja Delivery - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.