Ninjové patřili v Japonsku mezi privilegované válečníky, kteří opravdu mistrovsky ovládali boj. Dodnes existuje celá řada legend a příběhu v hlavní roli s ninjou. Najdeme i celou řadu filmů, ale i počítačové ninja hry s touto tematikou. A do této kategorie přesně spadá i kousek od autorského týmu Arcade Town s názvem Ninja Hunter. My se pokusíme podívat na hru pod drobnohledem a zkusíme odhalit její pozitivní stránky, pokud tedy nějaké má. Ve druhé části recenze najdete všechny podstatné informace ohledně samotné hry a v posledním odstavci se nachází zhodnocení technických parametrů, které tvoří podstatnou část každé hry. Na úplném konci by se čtenář měl dozvědět, jestli vůbec má cenu hru Ninja Hunter zkoušet nebo raději hledat jinde. Jedná se o netradiční kousek, kdy nepřátele nezabíjíte tradičním způsobem, ale podíváte se jim na zoubek za pomoci rychlého psaní písmenek na klávesnici.

Hru si můžete vyzkoušet buď v klasické módu, nebo v módu o přežití. Klasická hra je lépe zpracovaná, a proto se jí budeme hlavně věnovat. Před startem si lze zvolit jednu ze tří obtížností - Easy, Normal a Hard. Aby toho nebylo na hlavní stránce málo, objevíte ještě všechny nepřátele v encyklopedii. Každý z nepřátel ovládá jiné schopnosti. V encyklopedii naleznete všechny podstatné údaje, z nichž byste si měli vytvořit nějakou strategii a vlétnout na nepřítele. Někteří nepřátelé útočí klasicky, ale setkáte se i se speciálními bojovníky vybavenými oslepujícími granáty. Postupem času se začnou objevovat i ještě silnější oponenti, kteří ovládají jízdu na koni.

Aby toho na hráče nebylo málo, objeví se i ninjové ovládající kouzla, kteří se umí duplikovat. Musíte zabít původního kouzelníka, aby duplikáty zmizely. Velitelem nepřátelské armády je starověký démon, který ovládá síly ohně. Jedná se o extrémně nebezpečného a silného jedince, kterého může zničit pouze váš posvátný meč. Hra se ovládá poměrně jednoduše. Prostě musíte napsat slovo, přesně jak ho vidíte u nepřítele, čímž ho připravíte o život. Jakmile se vám podaří úplně naplnit ukazatel, který symbolizuje naštvání, lze stisknout klávesu 1, 2 nebo 3, čímž se odjistí síly větru, které ovládáte. Každá klávesa symbolizuje jinou schopnost, což si můžete nastudovat ještě před začátkem hry. Po zabití všech základních nepřátel se objevíte v boji se speciálním soupeřem, na něhož použijete směrové šipky. Další ninja hry pro vás: Ninja Mafia Siege 2Swordless Ninja a samozřejmě Želvy ninja

Ke hře autoři připravili perfektní hudební stopu, která nádherně doplňuje celou atmosféru boje v asijském duchu. Velkou nevýhodu představuje, že občas jsou některá z písmen hůře čitelná, což hodně škodí hratelnosti. Vizuální stránka je celkově trošku horší a autoři se to pokusili vyvážit alespoň spoustou krve, která z nepřátelských bojovníků stříká po zabití. Nepřátelé se dokážou zjevovat z neuvěřitelných pozic, až to vypadá dost nereálně. Občas prostě nezjistíte, o jaké písmeno jde a problém to je hlavně ve chvíli, kdy si myslíte, že písmeno přečtete, ale jedná se o jiné a už nemáte čas najít to správné. Alespoň, že nemusíte začínat úplně znovu psát slovo ve chvíli, kdy se netrefíte do toho pravého písmenka. Hra obsahuje více na sebe navazujících úrovní a ze začátku přichází pouze slabší protivníci. Postupně dorazí mnohem schopnější protivníci, s jejichž likvidací budete mít větší problém.

Ninja Hunter - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.