Autoři her jako Ninja Mafia Siege 1 a Ninja Mafia War přicházejí s druhým pokračováním zmíněné hry Ninja Mafia Siege. První díl měl u hráčské obce celkem slušný úspěch, takže se nyní zblízka podíváme na druhé pokračování a zkusíme ho zhodnotit z pohledu nového hráče. Ve hře se vydáte do bojové akce, kde ovládáte jednoho ninju ze starého válečnického rodu, který perfektně ovládá svoje zaměstnání. Dejte se na dalekou cestu dlážděnou kostmi nepřátelských bojovníků, kterou lemuje jejich krev. V rámci této recenze byste se měli dozvědět všechny podstatné informace, z nichž si dáte dohromady, jestli se jedná o zajímavou hru právě pro vás, nebo vezmete zavděk raději nějakým jiným kouskem.

Před úplným startem samotné ninjovské hry  si musíte zvolit jednu ze tří nabízených úrovní obtížnosti, které se v posledním bodě trochu od ostatních her odlišují. Na výběr tak máte vzestupně podle obtížnosti mezi volbami Easy, Normal a Insane. To trochu navyšuje dobu, kterou lze u hraní Ninja Mafia Siege 2 strávit, jelikož po dohrání na nejnižší úroveň si můžete vyzkoušet ještě zbylé dvě, tedy alespoň v případě, že vás hra natolik zaujme. Hra se kompletně ovládá za pomoci klávesnice, takže si užijete určitě perné chvíle, než se hlavního hrdinu naučíte důkladně ovládat. I když na druhou stranu zase ovládání není zbytečně složité, a proto se pohybujete směrovými šipkami, k útoku slouží dvojice kláves A a S a mezerníkem otevíráte schopnosti a předměty. Poté už můžete v boji využít jen číslice 1 až 9, s nimiž lze přeměňovat vybrané schopnosti nebo zbraně. Zbylé tři klávesy (M, B, Q) slouží už jen k úpravě hudby a vizuálního zobrazení hry.

Zkuste i další ninja hry Swordless Ninja, 3 Foot Ninja, Turtles Ninja.

Ocitnete se na mapě Japonska, kde se nachází spousta červených teček a jedna zelená, kam se aktuálně můžete v první misi podívat. Před misí se lze podívat na to, jací soupeři se proti vám již postaví, protože se budou odemykat postupně, takže nemusíte mít strach, že se na vás hned na začátku vyřítí vrtulník v plné zbroji. Nejprve si tedy musíte udělat pořádek v prefektuře Kagoshima a poté vesele pokračujte do další oblasti. Nepřátelé už od první mise ovládají střelbu z pistole, zatímco ninja se jim postaví pouze se zbraní na blízko. Po skončení mise si můžete vylepšit svoje zbraně nebo nakoupit zbrusu nové typy zbraní. Postupně se dostanete k opravdu zajímavým kouskům. Lze též upravovat a nakupovat speciální schopnosti nebo předměty.

Od úvodní obrazovky se těšte na zajímavou asijskou hudební produkci, která perfektně hráče navnadí na to, co se bude v další části hry dít. Po vizuální stránce se jedná o příjemně zpracovanou hru, která sice neohromí nějakými extrémními kousky, ale hezky vypadá. Co se hratelnosti týká, jedná se o dobře udělanou hru, navíc to hodně ovlivňuje i možnost vybrat si sami obtížnost. Herní čas je též slušný, jelikož autoři zpracovali celou řadu misí a navíc si je můžete projet znovu na vyšší obtížnost, což je perfektní. Ve hře jsou obsaženy i různé bonusové prvky, které skvěle hru ozvláštňují. Možnost vylepšovat si jednotlivé schopnosti a zbraně vypadá celkem pěkně a oproti jiným podobným hrám představuje určitý bod navíc. Z globálního hlediska se jedná o kvalitní pokračování prvního dílu, které každopádně lze doporučit k vyzkoušení i nováčkům.

Ninja Mafia Siege 2 - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.