Každý rok vychází spousta her typu Tower Defense. Tento druh her patří mezi ty nejpopulárnější a autoři si dokážou různě pohrát s náměty. Kdo by neměl rád taktické bitvy s pohybujícími se nepřáteli, kteří se snaží dostat naživu na konec cesty, zatímco jim hráč staví různé překážky v podobě obranných budov. Před časem přišla na počítače hra s názvem Onslaught, která patřila hlavně hratelností mezi ty lepší kousky. Nyní si můžete přečíst recenzi na beta verzi jejího druhého pokračování. Jedná se opět o zajímavou hru, která stojí za vyzkoušení? To se můžete dozvědět na konci této recenze.

Ihned po spuštění na hráče vybafne několik možných typů nepřátelských cest. Musíte si tedy vybrat, jakou z cest chcete zvolit jako první. Každá z nich má svoje pozitivní stránky, ale najde se samo sebou i dostatek negativ, takže musíte dost přemýšlet. Pokud si ale budete chtít postupně vyzkoušet všechny, tak je nejlepší začít od nejjednodušší mapy. Tato mapa se nazývá How to Play a doporučuje se s ní začít, pokud si nejste úplně jistí, jak se Onslaught 2 hraje. Na vybranou mapu stačí kliknout a objevíte se ve hře. Při úvodní How to Play mapě dostanete ještě k dispozici různé nápovědy pro lehčí orientaci. Nepřátelé přicházejí z jedné strany cesty a snaží se dostat až na její konec, kde se nachází vámi střežená základna. Kdyby se někdo dostal do základny, ztratíte jeden život. Celkem jich máte k dispozici deset. Ve spodní části obrazovky máte přehlednou lištu, kde uvidíte všechny potřebné informace. Úplně vpravo se nachází ukazatel času, jenž ještě zbývá do příchodu další nepřátelské vlny. Vedle najdete počet peněz, které vlastníte a můžete se tedy podívat doleva, kde se nachází zase budovy, jež lze postavit. Vybírejte si podle ceny, ale také hleďte na dostatečné poškození, dostřel a rychlost střelby.

Později si rozvažte, jestli se vyplatí postavit vedle sebe kombinaci různých budov nebo raději stejné struktury. Za likvidaci nepřítele budete odměněni určitou sumou peněz, za níž si poté nakoupíte další obranu. Musíte neustále hlídat, aby se nikdo z nepřátel nedostal zbytečně daleko, protože se stále zlepšují, takže potřebujete zlepšovat i svoje vlastní již postavené věže. Také dokupujte další nové věže v případě potřeby. Hru si v případě nutnosti můžete pozastavit, ale během této pauzy nemůžete nakupovat nové obranné jednotky, takže to bude spíše opravdu pro oddechnutí, odskočení nebo poklidné zhodnocení aktuální situace na bitevním poli. Ze začátku máte k dispozici pouhé čtyři typy obranných struktur, ale díky likvidaci nepřátel získáte přístup k dalším. Zajímavě je zpracován systém spolupráce některých obranných jednotek. Z dalších super obranných her vybíráme: Epic War 4Penguin Attack 3Desktop TD

Hru lze ovládat kompletně celou myší, nebo pokud by vám to vyhovovalo více, lze využít i některé klávesy. Výhodné je, že si můžete určovat rychlost nepřátelských vln, stačí kliknout na časomíru nebo zmáčknout mezerník. Během hraní se nemůžete těšit na žádný hudební doprovod, ten jaksi chybí. Po vizuální stránce se též nejedná o žádné hody, v podstatě je prostředí sterilní. Co naopak hru posouvá do úplně jiných výšin, to je hratelnost. Nepřátelské jednotky prostě budete chtít zničit a nedopustíte, aby se vám dostaly až do základny. Škoda je, že ve hře nenajdete žádný větší příběh. Velice dobře autoři propracovali systém vylepšování obranných budov. Celkově se tedy jedná o poměrně slušně udělanou hru, kterou můžeme vřele doporučit na vyzkoušení i přes její vady na kráse.

Onslaught 2 - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.