Jednoduchých her autoři vytvářejí ročně velkou spoustu. Jednou z těchto obyčejných postřehových her je i ta s názvem Pandemonium. Příběh hry se začne odehrávat na místě, kde hlavní hrdina objeví skrytý zlatý dortík. Tato pochutina se po chvíli, kdy jí vezme do ruky, začne rozpadat a objeví se trhlina vypadající jako černá díra, která hodlá všechno pohltit. Jakmile se dostanete do hry, musíte se postarat o pohodové pokračování příběhu. Nesmíte tedy dopustit, aby se hlavnímu hrdinovi stalo něco ošklivého. Než se ale vydáte vstříc akci, přečtěte si následujících několik řádků, kde se dozvíte, jestli vůbec stojí za to pokoušet se o něco, nebo zda se jedná o totální propadák.

Než slibovanou ostrou akci spustíte, dostanete ještě možnost vybrat si jednu ze tří nabízených úrovní obtížnosti. Pro nezkušené hráče doporučujeme nejnižší variantu. Třeba poslední obtížnost by si měli vyzkoušet opravdu jen ti nejlepší hráči, kteří obě předešlé úrovně již dokončili a hledají novou výzvu. Během první úrovně se objeví hlavní hrdina na vrcholku hory a z nebe budou jeho směrem padat různé předměty. Před startem se dozvíte, co byste měli sbírat a čemu se naopak vyhýbat. Nepřekvapí, že musíte sbírat lahodné dortíky, protože díky nim doplňujete energii hlavní postavě. Automaticky mizí zdraví, takže si dávejte pozor, aby nekleslo až na úplně minimální stav. Kdykoliv můžete hru zastavit a odskočit si nebo si jednoduše dát přestávku, stačí zmáčknout klávesu P.

Všude kolem hlavního hrdiny začínají padat předměty. Kromě zmíněných ukázaných předmětů padají ještě velké krychle, které by ho mohly zarazit do země. Musíte si také dát pozor, aby postavička nevyběhla mimo hrací plochu a nespadla tak do propasti. Pro postup do další fáze potřebujete nasbírat dostatečný počet dortíků. Veškeré herní ovládání se provádí za pomoci směrových šipek, na což si určitě lze rychle zvyknout. Pokud by vám nevyhovovali směrové šipky, ještě si můžete zkusit kombinaci kláves W, A, S, D. Postavička pobíhá, co nejrychleji jen dokáže, ale občas musíte předvést trochu té předvídavosti, protože krychle dopadají nepříjemně rychle. K dispozici máte hned několik pokusů na opravu, pokud by vám náhodou postavička v akci zemřela.

Od úplného začátku na vás spustí disko hudba, což ne každý dobře nese. Osobně jsem neváhal a okamžitě hudbu vypnul, alespoň že autoři mysleli na přesně takové případy a do hry vložili kouzelné ztišovací tlačítko. Škodou je, že se neoddělila hudební složka od ostatních zvuků, protože jakmile vypnete hudbu, ztiší se úplně všechny zvukové efekty. Kdyby hudba zůstala zapnutá, můžete slyšet například křik hlavního hrdiny. Nejzajímavějším kouskem, co se vizuální stránky týká, jsou obrázky zobrazované během výběru úrovně obtížnosti. Alespoň totiž máte přehled, jak náročné mohou jednotlivé stupně být. Ostatní grafické věci nestojí ani za řeč a dostávají hru směrem k podprůměru. Co by jí mohlo ještě zachránit je hratelnost a zábava, což se opravdu trochu děje. Celkově se tedy Pandemonium dostává mezi průměrně zpracované hry, ale výše se prostě zařadit nemůže. Jestliže tedy máte rádi hry podobného typu, rozhodně si Pandemonium vyzkoušejte. Ale pakliže nepatříte mezi příznivce tohoto žánru her, nejspíš si příliš neužijete ani hru od Bubble Boxu. Záleží tedy pouze na vašem úsudku, jestli této hře dáte šanci. Z lepších her doporučujeme Cactus McCoy 2Central Parking a Toon Shift.

Pandenomium - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.