Jestli patříte mezi pravidelné hráče online her, jistě jste se někdy setkali s tučňáky. Tito obyvatelé jižního pólu ve slušivém černobílém fráčku jsou totiž velice oblíbenými hrdiny spoustu her. Tučňáci jsou hraví a legrační tvorečkové, kteří vždy vymyslí něco zábavného. Tentokrát je ovšem moc rádi mít nebudete. Ve hře Penguins Attack 3 jsou tučňáci vašimi úhlavními nepřáteli.

Z nějakého neznámého důvodu, který si můžete sami domyslet, jste se dostali s tučňáky do války. Tučňáčích vojáků jsou mraky, zatímco na vaší straně je vojáků zoufale málo. Tomu se samozřejmě musí přizpůsobit taktika obou stran. Zatímco vy nasadíte obrannou taktiku, tučňáci zvolí z logických důvodů taktiku útočnou. Naštěstí vy jako člověk disponujete vyspělejší technologií, než vaši ptačí nepřátelé. A právě na tu se rozhodnete spoléhat. Tučňáci vždy přicházejí ze směru, který je označený nápisem Start. Jejich cílem je dostat se v počtu dvaceti pěti vojáků až za vaše opevnění, čili za pole s nápisem Finish. Právě číslo dvacet pět je číslem, které vás bude muset hodně zajímat. Máte totiž k dispozici právě tento počet životů. A každý z tučňáků, který pronikne vaší obranou, vám jeden život ubere. Jakmile se počet vašich životů dostane k nule, tučňáci bitvu vyhrají a vy si ji budete muset zopakovat. Celá válka má celkem patnáct bitev, neboli patnáct levelů připravených k překonání. Každý level má své vlastní bitevní pole. Zabojujete si tak v mrazivé poušti i u prosluněného moře. Se zvyšujícími se levely bude terén pro vás víc a víc nepříznivý, a naopak naprosto ideální pro tučňáky-dobyvatele.

Nyní se dostaneme k tomu, jak docílit toho, aby tučňáci nezvítězili. Jak již bylo řečeno, máte na své straně vyspělou válečnou technologii, a to v podobě válečných věží. Tyto věže rozmísťujete po poli. Každá z nich vás stojí určitý počet peněz, které vyděláváte zabíjením tučňáků. Věže mají odlišný způsob střelby, vzdálenost dostřelu a také sílu. Do rukou se vám dostanou věže, které střílí běžné náboje, metající blesky, oheň, laser, nebo dokonce jed. I s takovým bojovým arsenálem ale budete mít co dělat, abyste stále větší počet tučňáků poslali do věčných lovišť. Určitě vyzkoušejte i další tower defence hry jako Desktop TDOnslaught 2 a Xeno Tactic 2.

Největší zbraní tučňáků je sice hlavně jejich počet, ale ani oni proti vám nejdou nevyzbrojeni. Obyčejní pěšáci mají na hlavě jen helmy a nejsou příliš silnými protivníky. To běžící tučňáci s modrými helmami už jsou horší. Prokličkují nastraženými pastmi tak rychle, že to sotva postřehnete. Úplně nejhorším a nejodolnějším protivníkem jsou tučňáci v obrněných vozech a později i v tancích. Dostat se až k vítěznému konci tedy rozhodně nebude žádný med.

Jako bonus máte možnost sbírat vítězné trofeje, které se shromažďují v místnosti trofejí na hlavní obrazovce. Jednotlivé poháry získáváte například za zabití určitého počtu tučňáků a podobně. I když popis hry zní možná dost brutálně, zahrát si ji se nemusí bát ani citlivější slečny. Tučňáci nejsou příliš realističtí a proto vás během hry ani nenapadne, že to mají být právě ti roztomilí panáčkové, které můžete vídat v zoologických zahradách. Pokud se rozhodnete dohrát tuto hru až do konce, vyhraňte si na to ale větší časový úsek. Každá bitva nějaký ten čas trvá a nejspíše alespoň několik z nich nezvládnete napoprvé. Hra je báječnou zábavou na deštivé či mrazivé nedělní odpoledne, kdy nemáte sílu cokoliv dělat. Staňte se tedy vojevůdci, taktizujte a dotáhněte hru až do vítězného konce!

Penguins Attack 3 - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.