K většině návštěv kina patří konzumace popcornu, pití na zahnání žízně nebo různé pochutiny pro radost. Aby si každý návštěvník biografu mohl pochutnat na něčem ze zmíněného, musí existovat i lidé, kteří vše dobré prodávají. Pokud si takové zaměstnání chcete virtuálně vyzkoušet, pak právě pro vás byla vytvořena hra s názvem Popcorn Booth.  Podobných her ale existuje více, a proto se na Popcorn Booth podíváme pod drobnohledem a zkusíme odhalit slabé i silné stránky hry, abyste si mohli udělat přibližný obrázek a sami se rozhodnout, jestli má cenu vůbec hru spouštět, nebo zda se jedná o nezajímavě udělaný pokus.

Ještě před samotnou hrou jistě nováčci i zkušenější hráči přivítají možnost zjistit si, jak se mají kombinovat stroje, aby vzniklo požadované jídlo. Stačí si kliknout na volbu "Tutorial" a vše přehledně uvidíte. Poté už se můžete vydat do kina, kde se postavíte za pultík a počkáte si, než přijdou první natěšení zákazníci. Na splnění mise dostanete předem stanovený časový limit, který se odečítá. Prohlédnout si můžete v pravém spodním rohu tabulku, kde se právě nachází onen časový limit, stejně jako nasbírané skóre a počet obsloužených zákazníků . Za lomítkem pak zjistíte, kolik jich potřebujete obsloužit pro postup do další fáze. Na spodní liště pak naleznete tlačítko "Start Over", na něž kliknete a začne se úplně znovu od začátku. Po chvíli přijdou první zákazníci a nad hlavou se jim objeví bublina, kde se ukáže jejich přání. Pokuste se vybrat to, co si zákazníci přejí a až se všechno připraví, předejte jim to.

Pokud se vám podaří správně zákazníka obsloužit, objeví se kolem něho hvězdičky, jež signalizují dobře odvedenou práci a spokojenost. Když zákazníkům brzy nedáte, co si přáli, začnou se rozčilovat a po chvíli se opravdu hodně naštvou. V jednu chvíli lze obsluhovat pouze jediného zákazníka, takže si dopředu nemůžete připravovat více věcí najednou. Jestliže ve stanoveném čase nenaplníte očekávání příchozích návštěvníků sousedního kina, prohrajete a musíte začít zase na nule. Na přípravu některého jídla potřebujete trochu času, takže se v malé kuchyňce musíte opravdu rychle otáčet, aby zákazníci nestrádali a třeba nezmeškali začátek svého filmu. Pokud dětem dáte něco jiného, než si objednaly, rozpláčou se a odejdou. Autoři příliš nevychytali, že občas dlouho nikdo nepřichází, takže vám mezi prsty utíká drahocenný čas a někdy skoro nemáte šanci dokončit vše v stanoveném limitu, což je určitě škoda. Z dalších obsluhovacích her rozhodně doporučujeme Papa hry a Cafe Waitress

Aby se hráč při hraní nenudil a neděsilo ho ticho, autoři do hry vložili i hudební sekvenci, která ukrátí čekání na první zákazníky. Po vizuální stránce se jedná o průměrně zpracovanou hru. Veškeré vybavení nevypadá příliš věrohodně a detaily nejsou příliš dobře udělané. Rozsahově též příliš neoslní a možností, jak potěšit zákazníky mnoho nenajdete. Podobných her, jako je Popcorn Booth najdete na trhu celkem dost, takže to, že se nejedná o úplně dobře zpracovaný kousek, mu na atraktivitě příliš nepřidá. Vzhledem k uvedeným faktům tedy nelze doporučit Popcorn Booth, protože prostě nedosahuje ani průměrných kvalit. Po bližším zkoumání nenarazíte na nic, co by již v ostatních hrách neexistovalo. A vzhledem k tomu, že ani v jiných atributech další podobné hry nepřevyšuje, není důvod, proč se do hraní pouštět.

Popcorn Booth - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.