Moderní armády se neobejdou bez těžkých vozidel, která střílí do nepřátelských řad a způsobují katastrofální škody v jejich řadách. Tanky jsou postrachem všech pěšáků, protože dokážou změnit krajinu v nelítostné peklo. Jednoho tanku se můžete ujmout i v rámci hry s jednoduchým názvem Tank 2007.  Ale abyste si nemysleli, že ovládnete s jedním tankem celý svět, postaví se proti vám hordy nepřátel. Kromě soupeřových tanků situaci na bojišti ještě znepříjemňují letecké nálety. Kromě nepřátelské dělostřelby se tak musíte vyhýbat i padajícím bombám. Svět se zbláznil a řítí se do pekel, přičemž je ho poslední nadějí je právě vámi ovládaný tank. Zničte všechny nepřátelsky naladěné tanky nebo objekty, které by se vám postavily do cesty. Zachraňte svět!

Abyste se ve světě neztratili, máte v pravém spodním rohu obrazovky zobrazený radar, kde uvidíte nepřátele jako tečky. Musíte zlikvidovat všechny tanky dříve, než oni rozstřílejí vás. Ovládání se provádí poměrně jednoduše, kdy několik kláves je určeno k pohybu a střelba je zařízená levým tlačítkem myši. Pokud budete chtít na nepřátele vyslat raketu, stiskněte mezerník a uvidíte, co se stane. Snažte se využívat i terénu, protože třeba kameny jsou poměrně dobré ke krytí před nepřátelskou střelbou. Za stromy nebo za domy se příliš dlouho neschováte, protože ty nejsou z tak pevného materiálu. V okamžiku, kdy se nebezpečně přiblíží možnost, že vám nepřátelé zničí tank, rozezvučí se varovný signál, který neustane, dokud neobnovíte alespoň část jeho obranyschopnosti. Všechna vylepšení se zobrazují ve chvíli, kdy najedete myší do spodního rohu obrazovky. Podobnou hrou je i Tank Rush.

Každá možnost má svou cenu, takže musíte pečlivě přemýšlet, co za to opravdu stojí a použijete to pro dobro světa. Peníze se získávají poměrně pomalu, takže se snažte vybrat dobře. Jakmile z menu vylepšení vyjedete zpět na hrací plochu, okamžitě po vás nepřátele začnou střílet, takže se na to připravte, než bude pozdě. Postupem času narazíte na další vylepšené tanky, které opravdu nepůjde zničit tak jednoduše, jak si zvyknete v první misi. Nedostaňte se s nepřátelským tankem do příliš blízkého kontaktu, jinak exploduje a docela vám poškodí fasádu. Rozhodně nemáte ani dostatečně velký dostřel, takže musíte přijet na krátkou vzdálenost, čehož se někteří nepřátelé mohou snažit využít. Dávejte si na ně velký pozor, protože se občas snaží o zákeřné manévry.

Hra je poměrně náročná na procesor, takže v případě, že by vám jela příliš pomalu, musíte snížit kvalitu grafiky. Během hraní hraje hudba, která ale po krátké době může omrzet. Stejně jako ve skutečnosti, i budovy nebo stromy můžete zlikvidovat několika výstřely z tanku. Zde za to dokonce ještě dostanete zaplaceno. Peníze totiž potřebujete na nákup různých vylepšení. A že byste zmíněné vylepšení nepotřebovali, o to se bát nemusíte. Postupem času se totiž nepřátelské síly stávají poměrně těžko porazitelnými, i když to ze začátku vypadá úplně jinak. Hra obsahuje hned několik úrovní, kterými si musíte projít, abyste mohli dokráčet k celkovému vítězství nad chaosem, jenž vládne momentálně celému světu. Graficky hra vypadá zajímavě, tanky i letadla jsou pěkně zpracované pro potřeby hry. Hratelností také Tank 2007 zaujme a za vyzkoušení rozhodně stojí. Obtížnost je sice poněkud vyšší, ale dohrát se to dá. Každopádně se jedná o zajímavý pokus na scéně tankových her. Nezapomeňte si zahrát i druhý díl Tank 2008.

Tank 2007 - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.