Chtěli jste si vyzkoušet, jaké to je zahrát si tenis, ale nikdy jste se zatím nedostali na kurt? Nebo prostě jen nechcete jít ven a rádi byste si vyzkoušeli zajímavou tenisovou hru na počítači? Pokud alespoň na jednu z otázek odpovídáte kladně, pak neváhejte a vyzkoušejte si hru s názvem Tennis Ace.

Hra samozřejmě dodržuje tenisová pravidla, takže pokud je neznáte, raději si je zběžně nastudujte, ať se na začátku hned zorientujete. Pokud tedy bude potřeba, můžete si tenisová pravidla nastudovat v rámci této hry. Hra klasicky obsahuje trojici herních obtížností. Postupně si můžete zvyšovat obtížnost, než dokráčíte k celkovému vítězství. Jako správný tenisový simulátor i Tennis Ace dává na výběr, na jakém povrchu se tenisový zápas odehraje. Model odskoku míčku je poměrně realistický, protože na trávě míček tolik neodskakuje jako na antuce.

Nelze opomenout, že hra též obsahuje tréninkový mód (Practice), na němž si můžete nacvičit všechny potřebné herní činnosti, které vám hra postupem času bude ukazovat. Ovládání hry není nikterak náročné, protože potřebovat budete pouze myš. Tím je i dáno, že pohyb hráčky na kurtu samozřejmě nemůže být realistický, jelikož létá ze strany na stranu podle toho, jak jezdíte myší. O pohybu nohou pak také nemůže být řeč, což lehce může poznamenat zážitek ze hraní. Co se týče hratelnosti, zde naopak hra exceluje, protože ovládání se velice rychle zažije a budete se snažit svou soupeřku za každou cenu porazit. Na nižších obtížnostech jsou soupeřky ještě poměrně hratelné, nicméně poslední soupeřka bude jistě opravdovým oříškem. Při vlastním podání se musíte naučit, jak správně trefovat balónek, aby dopadl na určené místo, což může také chvíli trvat. Při troše trpělivosti ale jistě podání bude patřit mezi nejsilnější zbraně, jakými budete soupeřku přivádět doslova k šílenství. Jakmile se poprvé dostane k podání soupeřka, nejspíš budete mít problém s tím, jak jí míček vrátit, aby dopadl do hřiště, protože soupeřčino podání je poměrně kvalitní. Pro dobrou hru budete muset najít nejlepší sílu úderu. Úder bude tím silnější, čím déle dokážete před samotnou ránou podržet tlačítko myši.

Na rozdíl od reálných tenisových zápasů, zde nebudete mít žádný problém s rozhodováním rozhodčího na empiru, protože reaguje za každých okolností férově a podle pravidel. Ze strany grafiky hra nějak extra nezaujme, diváci jsou statičtí a realističnost trošku kazí, že pokud chvíli nebude hrát, nic se nestane, což by v reálném světě nastat nemohlo, nicméně v rámci hratelnosti tato situace nabízí možnost dát si kdykoliv přestávku podle vlastního uvážení. Dalším faktorem, jenž může ovlivnit hru, je zvuková stránka. V rámci hry Tennis Ace se můžete těšit na výroky rozhodčího, který komentuje veškeré podstatné události ve hře. Při zahrání úderu se rozezvučí i diváci, což při vítězných úderech jistě potěší každého tenisového nadšence, který zbožňuje publicitu davu. Během několika úderů se vám jistě podaří vpravit se do herního rytmu a soupeřku doslova roznesete na kopytech. Postupem času se budete zlepšovat natolik, že se vám jistě podaří porazit i úplně nejsilnější soupeřku, která čeká na výzvu. Tennis Ace rozhodně stojí za pozornost a vyzkoušení, protože se jedná o zajímavě zpracovaný simulátor tenisu, kterých zase tolik nenajdete. Pokud máte rádi pinkání, zkuste také náročný stolní tenis.

Tennis Ace - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.