Tenis patří již dlouho mezi poměrně oblíbené sporty. Mnoho hráčů a hráček na celém světě vydělává tenisem velké peníze a mnoho dětí se jim chce vyrovnat a stát se nejlepším tenisovým hráčem historie. Ve hře Tennis Game si vyzkoušíte jaké to je hrát ženský tenis na nejvyšší úrovni. K dispozici máte velké množství světoznámých hráček. Autoři se snažili zachytit jednotlivé hráčky věrohodně a nastavili jim podle toho čtveřici schopností (forehand, backhand, servis, práce nohou). Vybírat si hráčku tedy můžete podle těchto dovedností nebo podle sympatií. Některá jména jsou zkomolená, ale většinou jde všechny tenistky poznat. Českou stopu ve hře představují Jana Novotná, Martina Navrátilová a Martina Hingisová. Herní módy jsou na výběr pouze dva, konkrétně exhibiční utkání a turnaj.

Ovládání není nijak náročné, protože stačí několik kláves, s nimiž si vystačíte celou dobu. Pohybujete se směrovými šipkami a ostatní zařídí mezerník. Mezerníkem odklikáváte položky v menu, podáváte a odehráváte míčky. Hráčka, která jako první vyhraje tři gamy, zvítězí v celém utkání a v případě turnaje se posune do další fáze. Hra nalosuje soupeře automaticky, takže to vůbec nemůžete ovlivnit. Během samotného utkání se pořádně naběháte ze strany na stranu, protože soupeřky umí umisťovat balónky poměrně přesně. Občas je sice můžete zaskočit tvrdou ranou, ale často oběhají neuvěřitelné situace, kdy už se chystáte oslavit vlastní vítězství. Pokud prohrajete, hra vás automaticky hodí na úvodní obrazovku a můžete si zvolit, jestli si dáte nový turnaj nebo pouhý exhibiční zápas, kde se dá leccos natrénovat. Záleží tedy pouze na vašem úsudku, jestli se nejprve vydáte cvičit v jednotlivých zápasech nebo se vrhnete rovnou do hlubokých vod tenisových turnajů.

Mezi největší klady hry patří velká hratelnost. Jakmile začnete, nejspíš nebudete chtít přestat. Než se vám podaří plně se adaptovat na ovládání, může to chvilku trvat, protože trefování balónku není úplně z nejjednodušších činností a často uteče o malý kousek. Při hraní využívejte směrové šipky pro namíření míčku do vhodné oblasti. Graficky hra nevypadá nejhůř, ale v rámci sportovních her jsme již měli možnost vidět zdařilejší a propracovanější kousky. Určitou nerealistickou nevýhodou může být absence jiných povrchů, protože zahrát si můžete pouze na trávě. Zvláštní je též situace, kdy vidíte, že tenisová raketa je takřka větší, než samotná hráčka, což působí jako rušivý element. Zkuste další tenisové hry: Twisted TennisTennis AceToto Tennis

Obtížnost si nastavit nemůžete, protože hra je kompletně udělaná pro jednu globální obtížnost ovlivněnou tím, jakou hráčku si zvolíte. V případě exhibičního zápasu si vybírat nemůžete vůbec, protože dostanete předem určenou postavičku s naprogramovanými vlastnostmi a proti vám se postaví uměle vytvořená hráčka. Určitě velkou škodou je absence multiplayeru, protože takové tenisové utkání ve dvou lidských hráčích je přeci jen o něco zábavnější, než neustálé soupeření s umělou inteligencí. Nelze zanedbat ani zhodnocení zvukové stránky hry Tennis Game. V menu hraje příjemná hudba, zatímco jakmile se dostanete přímo na kurty, tak ustane a dočkáte se tenisové atmosféry, kdy slyšíte každý odraz míčku od tvrdé země a po každé výměně zatleskají nadšení diváci.

Závěrem nutno dodat, že za vyzkoušení Tennis Game rozhodně stojí a může si najít i své fanoušky, protože zábavné prvky ve hře určitě najdete. Nejlepší tenisovou hrou určitě není, přesto uznání zaslouží.

Tennis Game - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.