Ostřelovači patří mezi nejméně oblíbené jednotky mezi nepřátelskými vojáky. Nesměli se proto dostat za žádnou cenu do zajetí, protože by je nečekalo nikdy nic dobrého. Snipeři a jejich kvalita rozhodovali o výsledku leckteré bitvy, jelikož dobře umístěný ostřelovač dokáže zlikvidovat velké množství lidí. Pokud se chcete v jedné počítačové hře vžít do této role, pak jednou z nich je i hra s jednoduchým názvem The Sniper. Příběh hry je zasazen do jednoho velice známého data. Konkrétně se jedná o 6. června 1944, kdy se spojenecké síly chystají na spuštění největší námořní invaze v historii, která se má odehrát na pobřeží francouzské Normandie. Mezitím se britské elitní jednotky pokusily za pomoci padáků dostat za nepřátelskou linii. Jedná se o součást operace Neptune a jejich misí je zlikvidování nepřátelských cílů, přerušení všech nebezpečných operací protivníka a ochrana severního území. Nachází se v přední linii bitvy o převzetí kontroly nad Evropou.

Přesně do této pozice pak přichází hráči a mají tedy naprosto jasný úkol. Na zničení všech cílů dostanete předem stanovený časový limit, který uvidíte zobrazený bílou čárou na ukazateli. Nejste ale jediní ostřelovači v oblasti, protože nepřátelská armáda samo sebou disponuje též nebezpečnými muži ve zbrani, takže ty se pokuste zlikvidovat co nejdříve, protože oni s vámi též nebudou mít slitování. Červená čára ukazuje, v jak moc nebezpečné situaci s ohledem na nepřátelské ostřelovače  se právě nacházíte. Jakmile máte zaměřeného nepřítele, klikněte levým tlačítkem myši k výstřelu. Mezerníkem se přeměňuje pohled mezi přiblížením a oddálením. Velice užitečné bude nejprve odstranit snipery, než začnete střílet po obyčejných vojácích. Před každou misí dostanete jasné instrukce a poznámky. Též se objeví počet cílů, jež potřebujete odstranit pro postup do další fáze.

V zahřívací první misi se můžete těšit na patnáct obyčejných vojáků a jednoho nepřátelského ostřelovače. Jakmile začnete pálit, nepřátelský ostřelovač si vás začne hledat, takže pozor na něj! Na misi nemáte omezený počet nábojů, takže s sebou nejspíš taháte pořádnou bednu, jinak se to nedá rozumně vysvětlit. Alespoň autoři do hry vložili nutnost nabíjení zbraně po určitém počtu výstřelů. Aktuální počet nábojů před přebíjením vidíte po levé straně herního interfacu. Po dokončení úrovně se podíváte na statistiky, kde zjistíte, kolik bodů jste dostali a jakou máte procentuální úspěšnost. Snažte se nepřátele trefovat do hlavy, jelikož za to obdržíte bonusové body. Čím rychleji se vám podaří úroveň dohrát, tím lépe pro vaše bodové konto. I přesnost se hodnotí kladnými body.

Tipy na další sniperské gamesky Police Sniper 2, Profesionálové, Sniper Assasin.

Hned od úvodního menu se můžete zaposlouchat do celkem příjemné hudební stopy, která se ale po přesunu jinam změní. Během likvidace nepřátel uslyšíte střelbu. Po vizuální stránce se nejedná o špatnou hru a po přiblížení lze spatřit nejrůznější zajímavé detaily. Po stránce hratelnosti a zábavy se jedná o kvalitně udělaný kousek. Nepřátelé se různě schovávají, takže občas může být celkem obtížné najít je úplně všechny. Ovládání sice občas může dělat trochu neplechu, ale to k ostřelování patří, protože potřebujete pevnou a jistou ruku. Celkově se jedná o zajímavě udělanou hru, kterých příliš na trhu nemáme, obzvlášť, když ještě The Sniper přichází se zajímavou historickou tématikou. Likvidace nepřátel z ostřelovačského pohledu patří mezi nadprůměrné hry ve svém žánru a k vyzkoušení jí určitě můžeme doporučit všem zájemcům o akčně laděné válečné hry.

The Sniper - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.