Každá z vás jistě někdy slyšela o povedené dvojici, kterou tvoří šedivý kocour Tom a rošťácký myšák Jerry. Tato dvojice se proslavila po celém světě. Má svůj vlastní seriál, vlastní filmy, oblečení, hračky, ale také hry (např. Run Jerry RunIce JumpTrap-o-matic). A jednu z nich si právě teď můžete zahrát.

Všechny epizody seriálu o této povedené dvojici se točí v podstatě kolem jedné jediné zápletky. Tom je domácí mazlík, který by měl relativně poklidný a spokojený život. To by ovšem v jedné díře ve zdi nesměl bydlet hnědý myšák domácí jménem Jerry. Ten Tomovi ztrpčuje život neustálými vylomeninami. Většinou dostane malý myšák chuť na něco dobrého z kuchyně Tomovy paničky. Tom tedy bere jako svoji povinnost domácnost před hlodavcem chránit. Jerry je naneštěstí velice mazaný a provází ho i docela velké štěstí. Proto se Tomovi jen málokdy povede ho dostat. A i když to občas vypadá, že chce kocourek Jerryho sníst, nikdy by to neudělal. Tahle dvojka už si na sebe natolik zvykla, že už by je snad jednoho bez druhého život nebavil.

Nyní si řekněme něco o hře Tom and Jerry. Ze začátku si vyberete, zda chcete hrát za Toma, nebo za Jerryho. Respektive za koho chcete hrát prvního, protože je fajn vyzkoušet si hru z obou stran barikády. Nejprve si, řekněme, vyberete Jerryho. Myšák, jako obvykle, dostane chuť na nějakou tu dobrotu. A v domě je v ledničce takového sýra! Jen ho uzmout. Jenže Tom pozorně číhá a moc rád by vám vybílení ledničky zatrhnul. Zvolí k tomu podivnou taktiku - bude po vás házet kulečníkové koule. Pokud vás tato koule třikrát zasáhne, skončili jste. Protože by pro malého myšáka bylo těžké, a hlavně riskantní nasbírat papání sám a ještě ho odnášet do bezpečí, přivedl si na pomoc maličkého myšího kamaráda Nibblese. Ten čeká dole pod ledničkou, běhá sem a tam a snaží se dobrotu chytit. Dnes si dali za cíl ulovit deset kousků mňamek. V čím vyšší poličce lednice se Jerry nachází, tím více dostanete bodů, pokud Nibbles sýr chytí. Záleží jen a jen na vaší šikovnosti, jestli si myšáci nacpou bříška až k prasknutí.

Teď se podívejme na hru z pohledu kocourka Toma. Krásně si hověl na zahradě, když v tom zahlédl něco malého, jak si to cupitá přes prádelní šňůru. Samozřejmě to byli malí myšáci, kteří vymysleli perfektní plán na ulovení co největšího počtu sladkostí. Tom se okamžitě rozhodne, že tohle jim nesmí ani náhodou projít. A protože má v zásobě spousty balonků napuštěných vodou, přinese si je, a začne po myšácích střílet. Myšky vodu nemají zrovna v lásce, proto jim tím pořádně zkazí náladu. Nemluvě o tom, že když takový balonek malou myšku zasáhne na prádelní šňůře, ocitne se hlodavec okamžitě rozplácnutý na zemi. Abyste malé tvorečky od jejich akce odradili, musíte je zasáhnout celkem desetkrát. Pak už budou tak otrávení a promočení, že toho pro dnešek nechají. Myšky poběží jednou pomaleji, jednou rychleji. Musíte si tedy přesně naplánovat čas, kdy balonek vystřelit. Vaši malí nepřátelé vám mohou proklouznout čtyřikrát. Jakmile proklouznou popáté, prohráváte, a myšky slaví další vítězství.

Hra je velice roztomilá a má moc pěknou animaci. Budete si připadat, jako kdybyste se opravdu ocitli v domě, kde Tom a Jerry bydlí. Hra je vhodná pro odpočinkové chvíle, kdy nemáte moc času, ale i přesto se chcete odreagovat u nějaké pěkné hry. Je vhodná pro ty nejmenší z vás, ale zabaví spolehlivě i dámy dospělého či pokročilého věku. Proto neváhejte a zapněte si ji!

Tom and Jerry - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.