Ve světě se každou chvíli dějí různé nepříjemné věci a lidé potřebují zachraňovat z prekérních situací. Jedním takovým záchranářem se můžete stát i vy díky hře s názvem Unlimited Rescue. Vaši přátelé i naprosto neznámí lidé se dostali do pořádných trablů a vy jim určitě rádi pomůžete. Vzhůru tedy na nebezpečnou, ale snad zábavnou výpravu!

V první misi, která je spíše na zahřátí a seznámení se s ovládáním hry, na vás čeká skupinka čtyř trosečníků. Velká voda je zastihla nepřipravené a nedokázali včas uprchnout do bezpečí. Doplujte k nim s člunem a postupně je všechny naberte na palubu. Čím rychleji se vám to povede, tím lépe. V první misi se rozhodně nemůžete ztratit a po chvíli se dostanete do úrovně druhé, kde už kromě lidí uvězněných na nepřístupných místech narazíte také na tonoucí se osobu. Ta by se měla zachránit mezi prvními, protože jí vyprchává energie a pokud by se zachraňovala později, může mezitím utonout. Ve druhé misi se též poprvé setkáte s hvězdičkou. Hvězdy musíte sbírat, jelikož za ně dostanete bonusové body. Postupem času se setkáte s náročnějšími úkoly, kdy se topí více lidí a musíte tedy pospíchat. Dalším nebezpečím jsou silné proudy vody, víry nebo oblasti, kde probíjí elektrický proud, těm byste se měli vyhýbat, protože vás to může úplně vyřadit z provozu.

Nejhorší kombinací, na jakou v prvních misích můžete narazit, je elektrický výboj spolu se sousedícím vodním vírem, který vás pohltí, zatímco se nemůžete ani pohnout a misi musíte začít úplně znovu, jinak se utopíte i vy. Kromě hvězdiček se na hrací ploše začnou objevovat i různé druhy jídla, které také sbírejte. Jídlo dokáže doplnit vaší energie, jež se veslováním vyčerpává. V náročnějších misích bude jídlo opravdu potřeba, jinak nestihnete úroveň dokončit v časovém limitu. V další fázi hry se také rozšíří oblast vaší působnosti a musíte sledovat více prostoru. Ze začátku jistě všechno vyřešíte na první pokus, ale s příchodem nepříjemným vodních vírů začne úroveň hry opravdu stoupat a zjistíte, jestli dokážete zachránit všechny chudáky nebo zda to prostě bude nad vaše síly.

Od úplně prvního spuštění hry uslyšíte úvodní tóny hudby, která vás bude provázet kompletně celou hrou. Při zachraňování uslyšíte volání osob o pomoc a když je vysvobodíte, ještě vám způsobně poděkují, což evokuje příjemný pocit užitečnosti. Autoři si dali záležet na počtu a kvalitě úkolů, jež musíte jako správný záchranář splnit. Hra se ovládá kompletně na klávesnici, což by nemělo činit nijak závažné obtíže. Graficky vše odpovídá standartu, hra nepotřebuje v tomto případě vypadat nějak zázračně, protože je úplně o něčem jiném, což jistě po chvíli hraní sami rozpoznáte. Obtížnost si sami vybrat nemůžete, protože se automaticky zvyšuje s každou úspěšně absolvovanou záchrannou misí. Celkově se hra Unlimited Rescue zařadí mezi zajímavé kousky, které rozhodně stojí za to si vyzkoušet na vlastní kůži. Podobných her, v nichž zachraňujete ohrožené lidi příliš nenajdete a tato patří mezi ty lepší. Hlavně potěší počet misí, díky čemuž u hry můžete strávit opravdu dost času, než se vám podaří vyřešit všechny logické a dovednostní úkoly, kterých je hra plná.

Unlimited Rescue - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.