Jednou za čtyři roky se koná mistrovství světa ve fotbale. Jelikož se koná vždy po takto dlouhém období, jedná se o hodně prestižní záležitost. Všichni milovníci fotbalu bývají přilepení celý měsíc k obrazovkám televizorů a nehodlají se skoro nikam hnout. Při příležitosti mistrovství vzniká v moderní době celá řada počítačových her. I během zatím posledního mistrovství světa konaného v Jihoafrické republice vzniklo několik pěkných her. Jednou ze vzniknuvších her je i ta s názvem World Cup Kicks. Jak již samotný název lehce napovídá, půjde hlavně o kopání volných přímých kopů. Jestliže vás tedy zajímají bližší informace, pak si nenechte ujít následující recenzi, z níž se možná dozvíte i něco zajímavého.

Vyberte si svůj favorizovaný tým z nabídky a doveďte ho k vítězství! V nabídce najdete kompletně všechny týmy, které se mistrovství světa v roce 2010 zúčastnily. Tím pádem nemůžete zvolit Českou republiku, ale Slovensko naštěstí zastoupeno je. Volba samozřejmě závisí jen na vašem vkusu a ve výsledku nijak neovlivňuje herní parametry, pouze se budete utkávat s jinými soupeři. Na poražení přiděleného protivníka dostanete omezený počet pokusů, během nichž se potřebujete trefit do branky. Nejprve začínáte ve skupinové fázi, kde máte tři soupeře. Pro postup do vyřazovací fáze se vyžaduje umístění na prvních dvou příčkách, jinak vypadáváte.

Pokud ve vyřazovací fázi dojde na remízu, následuje nervy drásající penaltový rozstřel. Při samotné střelbě na branku musíte dobře nastavit a zkombinovat všechny možnosti. Nejprve nastavujete výšku kopu, dále směr a nakonec zakřivení dráhy letu míče. Věnovat pozornost musíte též směru a síle větru, jinak se mohou dít nepěkné věci. Kromě brankáře se vaší střele do cesty postaví ještě několikačlenná zeď. Za vítězství si do tabulky ve skupinové fázi připíšete tři body, zatímco za remízu pouhý jeden bod. Pro postup dále tedy musíte minimálně jeden gól vstřelit, nedá se očekávat, že dále projdete se třemi remízami. Po postupu ze skupiny se automaticky vylosují dvojice pro další fázi a můžete opět pokoušet své štěstí nebo důvěřovat vlastním schopnostem. V některých situacích dokonce dostanete k dispozici spoluhráče, který se pokusí naběhnout do gólové příležitosti a vy se mu musíte trefit do běhu. Ne vždy se stane, že utkání začíná za remízového stavu, někdy musíte vstřelit branku k vyrovnání, což vás dostává pod velký tlak. Dokážete se propracovat až k titulu světových šampiónů, jako se to ve skutečnosti podařilo týmu Španělska? To si můžete vyzkoušet díky této pěkně udělané hře! Můžete zkusit i další fotbalové hry - Roby Baggio Magical KickPenalty FeverQueen Peace Cup.

Hned od prvních minut, co se hra načte, se můžete zaposlouchat do zajímavých rytmů. Hudba ustane jakmile se ocitnete na hřišti. V ten okamžik uslyšíte zvuk stadionu a šum jeho diváků. Vizuálně hra také rozhodně nevypadá špatně. Sice se nedozvíte, kdo se právě nachází u míče, ale zřetelně vidíte, že týmy nastupují v poměrně reálných barvách dresů. Úplné detaily sice nejsou vyladěné na sto procent, ale to se od takové hry ani čekat nedá. Úkoly jsou zajímavé a mění se pozice z níž volné přímé kopy zahráváte, což podporuje hratelnost a zábavnost. Za vyzkoušení World Cup Kicks rozhodně stojí. Sice se nemusí zařadit mezi vaše úplně nejoblíbenější hry, ale mezi lepší sportovní simulátory se zařadí určitě.

World Cup Kicks - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.