Ocitneš se na tajuplném ostrově, ale úplně osamocená nebudeš. Společnost ti zde buou dělat zvířátka a s jejich přítomností se nebudeš nudit. Částečně se vživáš do role Robinsona Crusoe a postupně probádáváš celý ostrov. Čas na koupání v moři však mít nebudeš, protože na tebe čeká spoust práce. Zvládneš jí?

Hra hned v menu uchvátí překrásným grafickým zpracováním, které se u her tohoto typu jen tak nevidí. V této hře se zhostíme role mladé slečny, které dáš jméno. Slečna se dostala na ostrov a rozhodla se zde pomoci domorodcům. Čeká jí opravdu spousta práce, jako kopání jám, aby zvířátka mohla pít a spoustu jiných činností.

Pokud budeš plnit potřeby zvířátek, vždy budeš odměněna nějakým produktem. K úspěšnému dokončení kola vždy potřebuješ určitý počet zvířecích produktů. Také bude důležité, v jakém čase to zvládneš, jelikož tě hra odměňuje medailemi. Čím lepší medaile tím více bodů získáš. Postupem času budeš získávat i bonusy pro postavičku, které zase udělají hru snazší. Také budeš odměňováni různými totemy za splnění určitých úkolů. S těchto totemů si poté můžete vytvořit parádní sbírku.

Za body si časem nakupuješ různá vylepšení, která usnadňují hru. Po krátké chvíli se do tvé party přidá i kuchařka, takže v této hře budete spolu vařit skvělé pokrmy. Z těchto pokrmů budeš získávat energii. Energii spotřebováváš na různé rituály, boj s piráty nebo třeba na stavbu nových přístrojů. Například rituál na přivolání deště, po kterém se naplní jámy vodou a objeví se nová místa, kde bude možné jámy vykopat. Pokud budeš mít energie opravdu málo, je to sice neštěstí, ale opravdu se pobavíte nad tím, jak postavička kroutí očima.

Hra ale nebude jen tak jednoduchá, čeká na tebe spousta nebezpečí, jako jsou například piráti, kteří mají zálusk na nastřádané suroviny. Samozřejmě je možné se s nimi rychle vypořádat a dát jim najevo, že tu nemají co dělat. Někteří s tebou svedou opravdu tvrdý boj, ale pokud je porazíš, vždy od nich získáš něco navíc.  Můžeš třeba získat kouzelné hodinky, které vrátí čas o 15 vteřin. Někteří záškodníci budou opravdu zákeřní, třeba škorpión se svítícím ocasem. Toho totiž nebudete moci ihned zlikvidovat, neboť byste tak zamořili celou pláň jedem a kolo by skončilo neúspěchem.

Na slunečném ostrově sluníčko opravdu pálí, proto bude také velice důležité dodržovat pitný režim. Budeš si muset hlídat ukazatel žízně, pokud bude na nule, začneš pomalu ztrácet tolik potřebnou energii. Tudíž se závislost na jámách s vodou opět zvýší, jelikož i ty samotná z nich budeš brát vodu na uspokojení své žízně.

Nejtěžší část hry bude vždy večer. To protože večer, pokud přivoláš déšť, nevyroste nová tráva. Sluníčko totiž pomáhá při růstu a večer to není možné. Takže ti déšť pouze doplní již vykopané jámy. Hra bude mít stále větší nároky a bude se zrychlovat tempo. Je opravdu těžké ohlídat si všechny potřebné věci, které jsou zapotřebí splnit k úspěšnému dokončení kola. Je důležité být ve střehu ve všech ohledech, často se stane, že budeš mít málo energie, navíc budeš žíznit a ještě k tomu na Vás zaútočí piráti. V této hře se zkrátka nezastavíš a budete mít o zábavu pořádně postaráno.

Hra Youda Survivor 2 opravdu oslňuje svým grafickým 3d zpracováním, které je u online her spíše raritou. Youda survior  je výtečně propracován i detailně, například při dešti kapky jakoby stékají i po Vašem monitoru. Navíc je ve hře také spousta animací, které mají svůj jedinečný vzhled. Hudba je uklidňující a netočí se v krátkých intervalech pořád dokola. Zvuků ve hře je opravdu spousta a každý zvuk tě vždy překvapí něčím jiným. Celý systém a styl hry je zábavný a dlouhotrvající požitek. Ovládání je velice jednoduché za pomoci kurzoru. Jednoduše se jedná o kvalitní hru, která stojí za vyzkoušení a neměla by minout žádného vášnivého hráče.

Hodnocení: 9/10

Youda Survior 2 - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.