Zombie tématikou se zabývá celá řada knih, filmů, ale také počítačových her. Jednu takovou online hru si můžete vyzkoušet a jmenuje se Zombie Charm. V podstatě se jedná o logickou hru, protože vaším hlavním úkolem bude postupovat hrou a plnit logické úkoly. Zombie zaplavily celý širý svět, ale existuje ještě léčba, která by mohla zapůsobit a zombíky vrátit do původní lidské podoby. Na světě už nezůstalo příliš mnoho lidí schopných zhostit se takového úkolu a vy se musíte vžít do role toho nejpovolanějšího, kdo by měl lidstvo vysvobodit v době, kdy je mu úplně nejhůře v celé dlouhé historii.

Na vyléčení zombií dostanete k dispozici kartičky s magickými nápisy, které dokážou přetransformovat zombie do lidské podoby a zachránit je tím. Musíte si najít nejvhodnější místo, aby se nemrtvé postavy dostaly do sféry vlivu těchto karet. V první misi máte za úkol spíše se seznámit s tím, jak hra funguje, takže dostanete i instrukce, na které místo by se karty měly umístit. Jakmile se spustí mise, automaticky se začne počítat uplynulý čas. Čím rychleji úroveň dokončíte, tím více hvězdiček si připíšete na konci úrovně. Hvězdičky můžete získat maximálně tři, ale to se opravdu musíte snažit a bleskově rozmýšlet vhodné umístění. Jak přejíždíte s kartami, uvidíte čáru a když se vám podaří dostat zombie do správné pozice, objeví se kolem nich zvláštní aura.

Postupem času dostanete možnost vyléčit spoustu nemocných dětí, které by jinak toužily sníst všechny mozky světa. Dokážete vysvobodit všechny čekající zbloudilé duše nebo je necháte dojít k věčnému zatracení? Z počátku všechno půjde jako po másle, ale hra přitvrdí a budete muset hodně uvažovat, abyste odhalili, jak vlastně má vypadat správné řešení. Pokud byste měli dostatek času, pak to jistě nebude až tak velký problém, ale v této hře jste ještě časově omezeni, jinak nezískáte dobré hodnocení v podobě hvězdiček. Čas ubíhá neuvěřitelně rychle, když nemůžete přijít na správné řešení relativně jednoduše vypadajícího problému. Dokažte, že na to máte a přizpůsobte se tempu hry. Na vysvobození lidstva není nikdy pozdě, a proto začněte právě nyní!

Každou úroveň doplňuje hudba, která někoho od přemýšlení může rozptylovat, což se ale dá vyřešit jedním kliknutím a je ticho. Zombie vypadají poměrně povedeně a ostatní svět funguje jen jako doplnění. Vizuálně tedy čekejte spíše průměr, grafika totiž není hlavním důvodem, proč si Zombie Charm zahrát. Tím důvodem jsou spíše zajímavě zpracované úrovně a tématika, která je moderní. Ovládání není vůbec nijak složité a vystačíte si s myší, což je v případě této hry velkým pozitivem, že autoři zbytečně netahali do hry přebytečné kombinace kláves. Dalším kladem této logické hříčky je její rozsah. Celkově si autoři dali tu práci a vytvořili krásný počet čtyřiceti úrovní. Postupem času se samozřejmě navyšuje herní obtížnost, jelikož si ji sami nastavit nemůžete a musíte tedy spoléhat na autory, že se jim povedlo všechno perfektně vyvážit. A ono to opravdu dobře funguje! Jedná se o pěkně udělanou logickou hru, při níž se zabavíte na poměrně dlouho, protože než projdete všechny úrovně, určitě to nějaký čas potrvá. Rozhodně tedy hra Zombie Charm stojí minimálně za vyzkoušení. Z dalších zombie her doporučujeme Zombie DollsZombie Physics a The Last Stand

Zombie Charm - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.