Záplava nemrtvých patří mezi jedny z nejčastěji zpracovávaných motivů katastrofických počítačových her. O tom se každý rok můžeme přesvědčit, protože her tohoto typu vychází ročně hned několik. Jednou z takových her je i Zomgies 2. Dostanete se do světa, kde zombie zaplavily ulice a chtějí sníst všechno živé, co se jim postaví do cesty. Vy se stanete hlavním hrdinou, který ještě žije, a dokonce má k dispozici střelnou zbraň, takže se může i účinně bránit. Vydejte se do temných ulic, kde narazíte na celou řadu nepřátel, jež se vám chtějí dostat ke krku. Dokážete se ubránit?

Hned po startu se ocitnete na silnici, po níž pobíhají hordy nemrtvých příšer. Vy se musíte pokusit jim utíkat a nejlépe je všechny postřílet. K tomu máte před startem každé mise k dispozici určité zbraně a do boje si lze vzít dvě z nich. Vybírejte pečlivě, protože každá ze zbraní má samo sebou své velké výhody, ale též i negativní stránky. Během boje si můžete zbraň změnit, stačí stisknout mezerník. V první misi narazíte na jednotné nepřátele, ale postupem času se můžete těšit na nové typy monster, které vás nenechají spát. Snažte se zamířit nemrtvým na hlavu, to bývá poměrně účinné při jejich likvidaci. V průběhu mise narazíte třeba i na auto na cestě, s nímž se zombie likvidují mnohem lépe. Stačí nasednout a jezdit po městě jako správný šílenec. Nicméně auto nemá neomezenou životnost, a proto se vyhýbejte barelům, o něž by se rozbilo. Cestou autem potřebujete sbírat i palivo, jinak daleko nedojedete. Auto rozhodně ničí zombie efektivněji než obyčejné střelné zbraně. Z dalších zombie her doporučujeme Boxhead Zombie HunterZombie DollsHidden Zombie.

Při pěším pobíhání po ulicích na zemi nenechávejte ani ostatní bonusy, které mohou dost usnadnit život. Najdete tak například i léčebné pomůcky, díky nimž se obnoví část životní síly hlavního hrdiny. Ukazatel jeho zdravotního stavu se nachází na levé straně herní obrazovky. Nábojů máte k dispozici dost, ale hlídejte si, kolik se jich vejde do zásobníku, protože poté se může stát, že v důležité chvíli se zrovna bude zbraň nabíjet a zombie vás doběhnou.

Určitě není bez zajímavosti, že hlavní hrdina musí být nadčlověk, protože to, jak dlouho dokáže běžet, aniž by se unavil, vypadá opravdu podivně. Na tom by autoři určitě mohli zapracovat, aby hra vypadala realističtěji. Celkově máte možnost zvolit si jednu ze tří nabízených obtížností. Zahrát si můžete na normální obtížnost, těžkou nebo šílenou. Výběr záleží opravdu pouze na vás, ale pro začátek by bylo asi ideální začít normálně, alespoň dokud si neosaháte ovládání, které se provádí z větší části na klávesnici, ale využijete i myš, konkrétně k zaměření cíle a střelbě. K celé hře si můžete vychutnat zajímavou hudební stopu, která skvěle doplňuje tajemnou atmosféru apokalyptického světa. Autoři nemohli opomenout ani ostatní zvuky, jichž si během nočního toulání ulicemi užijete dostatek. Po vizuální stránce se nejedná o nijak extrémní kvalitu. Zombie vypadají dost podivně a nedopracovaně. Autorům se podařilo vytvořit několik pěkných misí, v nichž kosíte všechno neživé, co by vás chtělo zabít. Za vyzkoušení hra rozhodně stojí, přestože podobné hry jistě najdete. Několik věcí autoři zvládli udělat dobře, což řadí hru do lehkého nadprůměru v rámci žánru.

Zomgies 2 - recenze online hry. Máte rádi webové flash hry? My vám, na našem webu CPUnews.cz, přinášíme tipy na zajímavé internetové flash hry, které si můžete zahrát zcela zdarma na nejrůznějších serverech. K recenzi vybíráme pouze nejlepší online hry, které nám padly do oka. Věříme, že se vám naše herní tipy budou líbit a rádi si testované hry zahrajete na jednom z partnerských herních webů.